Přejít na obsah

Křídlo X atesty/homologace/STK


Wokhiii

Doporučené příspěvky

Ahojte,

chci se zeptat, když bych si chtěl koupit křidýlko na tu moji chrochtu, je k tomu potřeba nějaká homologace/atest? Píše se to do TP?

Nerad bych s tím dojel na STK a tam mě řekli, že to tak nesmí být a kdesi cosi nebo by mě zastavili policajti a začli rejpat že je to bez tohoto a tohoto (jako třeba při černých sklech).

Jsem nezkušený, okta je moje první auto, tak bych byl velice rád za jakoukoliv radu, abych se vyhl zbytečným problémům :).

A prosím, rady typu dej na STK 500 a oni Tě pustí si nechte. To můžu vyzkoušet i bez rad ;)

 

Předem díky :)

 

 

Btw. nevím, jestli jsem se trefil do správné sekce, kdyžtak poprosím moderátory a přesunutí do příslušné části.

Upraveno uživatelem Wokhiii
Odkaz ke komentáři

Křídlo nemám, ale myslím si, že pokud budeš mít normální křídlo, co octávky mívají a ne nějaký žehlící prkno, tak se nemusíš bát, určitě to nikdo kontrolovat nebude, ale ještě si počkej na další odpovědi, ale neslyšel jsem, že by měl někdo nějaký problém ;)

Odkaz ke komentáři

Při použití orig křídla nebudeš mít problém,je homologované.

Pokud budeš dávat jakékoliv jiné neoriginální měla by být homologace vyznačena přímo na něm.Pokud dostaneš i nějaký tištěný atest a budeš ho chtít zapsat do TP,nic tím nezkazíš ,ale obecně to není povinnost.

Mám za sebou řadu kontrol s neorig replikou křídla OII RS a nikdy se o něj nezajímala ani policie ani na STK.

Samozřejmě jak píše Konny,čím provokativnější tvar a zpracování,tím větší pozornost bude přitahovat.

Upraveno uživatelem mikl
Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...