Přejít na obsah

Brněnská knajpa # 4x4+1 O:-)


SKAJA

Doporučené příspěvky

nevím, zda jsem to napsal dobře... mě ten starý účet "vorlajz" funguje a chci ho ponechat... ale založil jsem si téma o mým autě pod nickem "vorlajz7", a to bych rád předělal na "vorlajz"... nebo téma prostě vymazat a založit nové pod tím nickem "vorlajz"... to bude asi nejsnazší cesta...

Odkaz ke komentáři

a je jedna vec, gdyz delas sign in musis to udelat se starym nickname

Tak v tom případě by to možná fungovat mohlo palec.gif Pokud systém bere nadále ten původní název, tak by nemusel hlídat duplicitu aliasů.

 

Zkus Pavle napsat některýmu adminovi, ať ti zkusí přejmenovat ten účet vorlajz7 na vorlajz ;)

Odkaz ke komentáři

ředitel okresní správy co 3 roky nová octa, ale kuci jezděj v 30 let starejch mašinách, pulka věcí nefunguje, na podzim při kontrole se propadnou klidně sypací nástavbou

 

za 14 tis hrubýho, jo ty silničáři jsou fakt hrozný...

 

jednou jsem měl možnost být s kamarádem na směně, než se prohrne od sněhu úsek 10 km, najede on 50

1/prostředkem 2/l. strana 3/2.strana no a pak si strany zopákne teprve se solí

Odkaz ke komentáři

Jinak k těm silničárům... rozhodně netvrdím, že se flákají nebo mají jednoduchou práci, podle mě je spíš chyba ve vedení :palec:

Přesně tak, nikdo nekritizuje ty zaměstnance, ti to asi moc neovlivní, ale ta instituce jako celek prostě nefunguje, respektive funguje mizerně. Stačí se podívat na to neustálý lepení silnic, vždyť to je k ničemu. A pak se na podzim zjistí, že jim zbejvaj prachy, tak honem honem dělaj nový koberce tam, kde to vůbec není potřeba, jen aby to nemuseli vracet. A krizový místa jsou pořád jako tankodrom.

 

A když už něco spravujou, tak vyfrézujou povrch, natáhnou novej koberec a vůbec je nezajímá, že je tam podklad na hovno a za půl roku jsou tam zase koleje jak prase. To je IMHO práce na dvě věci, kdyby to měli ti dotyční dělat pro sebe a za svoje peníze, tak by to určitě dělali jinak. Ale jim o nic nejde, vedení si rozdělí stotisícový platy a odměny a zbytek se nějak zpytlíkuje. Ostatně jako každá státní firma ;)

 

PS: Co se týká té techniky, tak nevím jak jinde, ale u nás maj většinu novou. Ty starý sypače už člověk skoro nepotká smile.gif

Odkaz ke komentáři

jo to mi taky řikal, i to blbý lepení by mělo být tech postup 8 hodiny schnutí, jenže tolik papir a práce kolem, aby se přes to nemuselo jezdit si vedoucí na krk nehodí..

 

 

jinak dobré pracovní ráno :D hurá školit

Odkaz ke komentáři

Potřebuje někoho kdo konečně v Brně bude něco dělat,protože vždycky když jsem šel okolo,tak bylo buďto zavřeno,nebo se s někým nasmíval na chodbě, anebo si dálal kafíčko. Zřejmě novoroční předsevzetí, v Brně se bude pracovat a sám se zašije do Blanska. Tam nebude tak pod kontrolou. :lool: :lool: :lool:

Odkaz ke komentáři

Proč ne, nezkoumal jsem, nakolik to očesali, ale sama o sobě ta cena nevypadá špatně. S použitelným motorem a nějakou tou výbavou to bude půl mega, ale i tak mi to připadá více než rozumný palec.gif

 

Ještě o pár tisícovek sestřelit Rapida a můžou začít sklízet ovoce wink.gif

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...