Přejít na obsah

lenivý motor 1,9 tdi 77 kw BXE


Guest janco76

Doporučené příspěvky

Ahojte, som tu nový preto začínam tematiku.

pred 2 týždňom som menil rozvody na O2 1,9tdi BXE, motor má najazdených slušných 485.000 km,auto a predošlého majiteľa poznám preto som to kúpil(za dobré peníze), musel som aj dekarbonizovať sani aj egr nakoľko to bolo v hroznom stave.

dnes som zas otvoril sani na klapke a vidím tam olej, je to normálne že stade trošilinku vyteká olej ked odpojím hadicu a tak isto aj z turba trosku oleja som našiel.

skúšal som pomykať osku na turbe od sani ale nemá vôlu.

kdiž stlačím pedál trošku rozmýšľa a potom sa zobudí a kopne ale až od 1.500-1.600 ot.

A ked mrzne vonku tak pri studenom štarte ako keby strieľalo do sani, to sú asy podpálené ventily nakoľko tam bolo karbonu v sání.

dám pár fotek!

post-27361-0-22273600-1362610884_thumb.jpg

post-27361-0-96656200-1362610956_thumb.jpg

post-27361-0-45792600-1362611023_thumb.jpg

post-27361-0-05829500-1362611086_thumb.jpg

post-27361-0-31201500-1362611204_thumb.jpg

Dakujem!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři

problémy začali po výmene rozvodov?? ohmy.gif

 

práve že odvtedy je to trošku lepšie, a dneska som si všimol že tak divne smrdí od výfuku, ako keby benzínová lampa horela vo výfuku, ťažko vysvetlím ale aspoň spotreba sa znížila lebo doteraz bolo okolo 5,5-6 a dnes už to kleslo na 4,8-5,2. ja a ešte som vymenil tesnenie pri EGR ventile lebo trošku tlačilo dym von!

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

to s tym olejpm v sani mam aj ja - tiez by ma zaujimalo, čo to vlastne ma znamenat...

inak predtym som mal A6 2,5 TDI a tiez bola mastnota v sani - jazdil som s tym 100000 km bez problemov, pokial som ju nepredal a viem ze jazdi stale...

neviem ci by to mohlo prechadzat cez turbo a cooler az ku klapke - ak byto bolo z odsavania kluky a vicka motoru...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...