Jump to content

servo


Guest mt.radek@seznam.cz

Recommended Posts

Guest mt.radek@seznam.cz

Dobrý den, před měsícem se mi ozvalo, když jsem zatáčel vrzání v řízení. Nejdřív co mě napadlo, tak jsem zkontroloval olej v servu, bylo to prázdné. Teď po měsíci mám zase prázdno, tak jsem se koukl, kde by to mohlo téci a teče to přes pravou manžetu.Máte někdo nějaké zkušenosti s opravou?Nemáte někdo i schéma rozebrání serva. Dá se to opravit?

 

Děkuji za jakékoliv informace

Link to comment
  • 1 year later...
Guest 24pavel

v domácich podmienkach NIE!! :pest:

 

Chtěl bych se zeptat, jak se otvírá nádobka od servo oleje, abych mohl zkontrolovat kolik tak je oleje? Zkoušel jsem ju otebřít a nešla mi, tak abych něco neulomil.. Díky za radu

Link to comment
Guest 24pavel

Nádobku otevřeš tak, že např. vezmeš kus pásoviny nebo nějaký velký šroubovák, strčíš to do toho výřezu na víčku nádobky od serva a normálně vyšroubuješ ;)

 

moc díky povedlo se, teď jen dotaz, když je tam málo kapaliny , stačí jen dolít a nebo se musí dávat nová? kapalina má takvou zelenou barvu pokud se nepletu. Díky

Link to comment

Nemáš zač. Jak moc málo kapaliny tam máš? Pokud se pohybuješ při studeném servo oleji 2mm nad nebo pod značkou MIN, tak je to v pořádku. Pokud chybí víc oleje, tak je lepší nechat olej celý vyměnit, viz. obr. ;)

 

post-107-0-27383400-1425286357_thumb.jpg

Link to comment
Guest 24pavel

Nemáš zač. Jak moc málo kapaliny tam máš? Pokud se pohybuješ při studeném servo oleji 2mm nad nebo pod značkou MIN, tak je to v pořádku. Pokud chybí víc oleje, tak je lepší nechat olej celý vyměnit, viz. obr. ;)

 

attachicon.gifservo.jpg

 

tak je to cca 3 mm pod hladinou min. A ještě otázka, muže mít vliv to, že tam mám málo toho oleje, na to že, když zatačím kolama uplně do strany , že je slyšet servo ? A pak jaký olej se tam dává? na netu jsem našel dva druhy

Link to comment

3mm pod hladinou MIN bych řekl, že ještě únosné. Jinak to, že na konci dráhy otáčení kol je servo hlučnější je normální, protože servo pořád tlačí, ale už nemá kam, tak dostává víc zabrat, proto ten hlučnější zvuk.

Jaký olej se tam dává netuším, protože když jsem si ten olej nechával před asi 6 roky vyměnit, tak mi tam v servisu dali nějaký červený hydraulický olej (jestli je přímo určený na serva netuším), ale vím že po výměně oleje šel volant o něco lehčeji, takže já osobně tu výměnu doporučuji, to platí i o oleji v převodovce ;) . Pokud to nebudeš měnit sám doma, tak ten servo olej nech na servisu, oni už s nějakým jejich olejem mají určitě zkušenosti... ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ok díky,možná ten klima kompresor.Ale to zatím počká musím teďka pořešit reklamaci na ty rozvody. Tak jsem koukal na řetěz jaký nejnovější typ a nejsem z toho moc moudrý.Našel jsem,že by to mohl tento. I když jsem mu říkal,že chci nový typ řetězu K .Tak vidím,že sice je z jedné strany do obloučku,ale na druhé straně je rovný.A ten co jsem našel má výřez do U.
    • Tak to třeba bude od klima kompresoru nebo napínací kladky. Zkus ten řemen shodit a uvidíš jestli to bude dělat stejný zvuky. Pak bych šel po dalších věcech. Podle toho popisu bych se jako další zaměřil na vypínací ložisko spojky.
    • Tu mám týden novou včetně alternátoru.
×
×
  • Create New...