Jump to content

Dodávka


Recommended Posts

  • 6 months later...
  • 1 year later...

Uvidíme, jak dopadne Roomster vs Caddy. Pokud by to mělo být z 99% shodný auto s jiným znakem, tak by to trošku postrádalo význam. Pokud použijí pouze platformu a postaví na ní vlastní auto, tak by mohla být naděje i pro potenciální dodávku / Transportéra :huh:

Link to comment

to je taky muj nazor, ono ted je pusti do segmentu Touaregu a to se bojim, ze budou litovat, videl jsem ted jednu fotku a musim rict, ze fajnove, jako pristi sluzebni bych to vzal :D

 

tohle kdyz jsem videl prvne, hned me napadlo Scudo, ktere mame v praci nebo Mercedes V/Rendlik Trafic, kteryho jsem videl vcera u jednoho dealera na bazaru :)

Link to comment

Tak ono jim na jednu stranu může být jedno, jestli prodaj Škodu nebo VW, stejně to nakonec skončí ve společné pokladničce. Po uvedení SII se taky psalo o tom, jak přerůstá němcům přes hlavu a že nástupce už nebude...no a rok se s rokem sešel a máme tu SIII v nejbrutálnější podobě, jakou jsme si jen mohli představit :)

Link to comment

To je fakt :) Otázkou je, co je pro germány větší "výzva". Jestli pohonit VW na úrok škodovky a nebo vnímat koncern jako celek. Pokud si chtějí udržet post světové jedničky (jako že určitě chtějí) před Toyotou, tak si nemůžou dovolit žádnou značku uměle škrtit. Navíc jistě vnímají studenou válku s korejci, kteří se strefují nejen do škodovky, ale německých aut obecně. To by mohlo hrát boleslavským taky do karet.

Link to comment

samozrejme, ze pro grupu bude vzdycky lepsi, kdyz ty penize zustanou v koncernu, jenomze pak tu mas ruzny vize a prani predstavenstva, ktery protlacujou znacky. Je to jako kdyz rodice maji x deti a jedno z nich je opravdu nadane a nevedi poradne co s nim, zatimco na rozmazlovani sis zvolil jiny dite.

 

A to strefovani a postuchovani od skrcka kterym je Hundaj je fakt vtipny. To by melo byt v kazde ucebnici marketingu "Jak to nedelat". Ale ono se ve vysledku neni cemu divit, jaky sef (Vladimir Vosicky), takova firma..

Link to comment

No uvidíme jak to dopadne. Každopádně v každém kurzu marketingu se učí o tom, že je dobré, když mezi sebou raději konkurují značky stejného koncernu. Protože ano - zákazník bude mít dilema mezi passatem nebo superbem. Někdo si vybere to a někdo to. Ale jde o to, že si může vybrat a nebude mít takové choutky koukat se asiaty atd :)

A třeba je ten rozruch je uměle vyvolaný, aby se prostě jednoduše o novém autě mluvilo a psalo. Škodovka to dělá docela běžně. Třeba typicky měsíc před oficiálním představením nového modelu .... Nenapadlo Vás se někdy zamyslet nad tím, jaká je to náhoda, že někdo měsíc před ofic. premiérou nového superbu ho někdo vyfotí na dálnici a je toho plný internet. Všichni o tom debatují, diskutují a ptají se, kdy že se budou moci podívat živě. Když se testoval před představením sup kombi, tak jezdil přes vesnici, kde bydlí naši. Asi 2 měsíce se tam motaly. Zcela pravidelně jela okta, tři supy a okta a nikde žádná fotka, žádný článek. Pak se blíží premiéra a najednou někdo omylem vyfotí nový superb. Tomu se říká náhoda B)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...