Pavel S. Odesláno Duben 14, 2013 Sdílet Odesláno Duben 14, 2013 Ahoj všem, nevím jestli se to tu už někde neřešilo ale nenašel jsem toto téma. Mám problém při studeném startu. Auto točí tak 5s než naskočí a i když už se začne chytat tak se mu jak kdyby moc nechtělo. Začalo to ze dne na den. Auto chytalo na brnk i ve velkých mrazech. A teď chytá takto špatně i když je venku teplo... Teply motor chytá v pořádku. Už nevím co zkusit. Vyměněny žhaviče, i rele 109 jsem dal nové. Startér je po repasu cca před necelým rokem. A baterii jsem zkoušel dávat novou a problém stále přetrval. Takže baterií to nejspíš taky nebude. Prosím pomozte už nevím co vyměnit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Duben 14, 2013 Sdílet Odesláno Duben 14, 2013 skús vymeniť čidlo teploty.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel S. Odesláno Duben 14, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 14, 2013 No vyzkouším v týdnu nebo o víkendu. A uvidíme snad už to zabere. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel S. Odesláno Duben 15, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 15, 2013 skús vymeniť čidlo teploty.. Tak jsem se ted probíral papírama od auta a zjistil jsem, spíš jsem si vzpoměl že čidlo teploty chladící kapaliny jsem měnil cca před půl rokem. Jelikož mi z ničeho nic začala padat rafička od teploty na palubce. Pokud jsi tedy myslel tohle čidlo tak to je měněné. Nebo je tam snad ještě nějaké jiné čidlo teploty pro žhavení? Nebo myslíš že i po půl roce by mohlo odejít aniž bych to poznal na budíkách? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel S. Odesláno Duben 15, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 15, 2013 Ještě mě tak napadlo jak pročítám fóra není možné že by chyba byla v relé 103? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 15, 2013 Sdílet Odesláno Duben 15, 2013 zkontroloval bych přes diag čidlo teploty a nastavení předvstřiku, to má také vliv na starty 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel S. Odesláno Duben 15, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 15, 2013 zkontroloval bych přes diag čidlo teploty a nastavení předvstřiku, to má také vliv na starty Na diagnostice čidlo teploty hlásí správné hodnoty. Na ty předvstřiky se ještě podívám. Díky za rady. To čidlo se mi nezdá. Jak jsem už psal před půl rokem bylo měněno za nové. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel S. Odesláno Duben 16, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 16, 2013 Ještě jsem si všimnul že na autě mám dvě teplotní čidla. Respektive jedno 4pinové které dává údaje řídící jednotce a je blízko vodní pumpy. A pak druhé 2pinové které je na hadici od chladiče co vede k motoru. Přesněji pod pravým rohem plastového krytu motoru. K čemu je toto druhé čidlo? Neslouží k podávání informací žhavičů kolik mají žhavit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Duben 16, 2013 Sdílet Odesláno Duben 16, 2013 Teplotní čidlo je vpravo vzadu nahoře na hlavě. Je čtyřpinové Dva piny do ř.j. motoru, dva piny do budíků. Myslím, že máš malý předvstřik. Zkontroluj VAGem zda je v tolerančním poli. Ideální stav je těsně nad modrou přímkou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel S. Odesláno Duben 23, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 23, 2013 Tak vše již vyřešeno. Teplotní čidlo jsem po půl roce radši vyměnil. Bylo v záruce takže bez problému. A předvstřiky mě technik zkontroloval a upravil. A auto startuje na první otočení. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.