Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Pepa007

OctaviaClub
  • Content Count

    477
  • Joined

  • Last visited

Kontakty

  • Website URL
    Array
  1. Předvstřik se neupravuje rozvody se dělají na přípravky.
  2. Předpokládám, že to máš Komfotrku ...799B Potom je špatně nakonfigurovaná. má na to vliv nastavení zamykání po rozjezdu.
  3. Nesmysl že hanzy-autodily je čína. Sebo by ti jednoznačně řekl, že je to čína. Tuto dvouhmotu jsem sám montoval do octavie má najeto po výměně asi cca 55 tis km bez problému.
  4. Nemusí nic dalšího hledat vím co jsem napsal a za tím si stojím. Tato auta již mají najeto nějaké km a mnohdy stačí opravdu vyčistit starter a vymezit vůle výměnou pouzder a je klid. Pokud je ve starteru hodně prachu z uhlíků - ten je vodivý - starter má velký odběr a chybí mu pár otáček ,aby motor spolehlivě a rychle naskočil . Taky modely TDI měly do roku 2001 startery Bosch -10zubů na pastorku Od 2001 startery Valeo 11 zubů - tedy lepší. Jsou navzájem zaměnitelné.
  5. Toto je stále a pořád omílané téma u motorů 1,9 TDI stačí hledat. teplé starty dlouho točí předpoklady odstranění kvalitní akumulátor+ repase starteru. Studené starty ano kontrola žhavicích svíček, ale pokud ti bez problému chytlo při -10 tak bych hlavně doporučil VAGem kontrolu nastavení předvstřiku. viz příloha
  6. V prvovýrobě se dával buď LUK nebo Sachs. Pokud koupíš Sachs je to předmontovaný komplet. Je jednodušší výměna, není třeba vystředit lamelu. Napiš Sebovi VINko a on ti přesně specifikuje a doporučí.Je to spolehlivý e-shop www.hanza-autodily.cz
  7. Ptáš se na dvojkovou Octavii? Pokud by to byla jedničková Octavie tak máš na LP dveřích vypnuté ovládání zadních oken a tím se současně vypne i zásuvka.
  8. Ano je to plechový vzhledově vypadá tak jako třeba z Felicie, ale liší se závitem Je tam M20.Objednací číslo je 03L 115 561 A. Až sundáš spodní kryt motoru tak ho tam máš jak na dlani. Je zepředu na motoru dole. Více mě ovšem překvapil vypouštěcí šroub na olejové vaně Je na vaně uprostřed v nejnižším místě a je na klíč torx myslím asi 50 nebo 45. Pokud ho chceš vyšroubovat ven tak ti teče olej po nářadí po ruce . No hnus. Nevím snad možná na to je nějaký figl , ale napoprvé mě to dost zaskočilo. Mám tam prodloužený interval ,ale olej jsem vyměnil v 15000.
  9. Vůbec bych se toho nebál Mám to vyzkoušené, ale jak jsem psal na OI
  10. Ještě bys mohl porovnat tady : www.partsbase.org
  11. Nevím jak je to u Octavia II, ale u Octavia I konkrétně TDI Mají starší ročníky do roku 2001 Bosch s 10zuby a od MR 2001 Valeo s 11 zuby Jsou zaměnitelné. Ten s11 zuby lepší. Lépe točí.
  12. Ale no tak pánové Vy jste ho úplně vyplašili a on to teď smazal.
  13. Pepa007

    Výměna sedaček

    Pokud nezapneš klíč v zapalování při odpojených sedačkách (airbag) tak se nic nestane.
  14. Když jsi měl venku plovák rozebral jsi ho úplně? Setkal jsem se s tím , že uvnitř v té sací trubičce byl maz zřejmě z rostlinné nafty a tam se to ucpávalo. Když se ucpe potom si vzduch natáhne v přechodech trubka hadička. Ve filtru musí být pouze originál těsnicí kroužky Modrý nahoře, černý dole. Neoriginal nesnesou teplou naftu. Pokud vyndáš regulační ventil tak těsnicí o kroužky už musíš dát nové. Použité kroužky nabobtnají naftou a při montáži už by se poškodily.
  15. Už tu o tom bylo spousta diskusí. Ciimaa - ty ne že chceš odstranit EGR ventil ,ale ty s ním současně odstraníš zhášecí klapku. A to není dobré ta tam má svůj význam .
×
×
  • Create New...