Přejít na obsah

Netáhne ve vyžších otáčkách (od 2 tis netáhne)


Doporučené příspěvky

Zdravím ,zakládám nové, jelikož většina temat je na půlh čtení a stejně jsem se dozvěděl všechno moc :)

 

Ale k věci...ráno jsem jel do práce a vše bylo ok, v noci jsem přijel za služebky, naskočil do svého auta a jelo jako SDI. Turbo po zahřátí motoru minimálně 1x týdně proženu na delší cestě a max otáčkách (4250), jako důchodce rozhodně nejezdím. Rozjezdy z obcí potahávám klidně i do 3tis. Jezdím KAŽDÝ DEN 20km do práce a 20km z práce...Je možné aby při tomhle režimu ježdění zatuhla regulace? Na diagnostiku jedu zítra, jinak ještě se mi nikdy nerozsvítila kontrloka motoru. A dá se poznat nouzák bez diagnostiky?

Odkaz ke komentáři

No tož taky váha, diagnostika 2x za sebou i po výmazu stejný verdikt. S odpojenou jede stejně jako se zepojenou...mě teda poslala rovnou někam, žádná předehra :D . Můžu s tím jezdit? mám v práci pohotovost a auto musim mít k dospozici abych tam dojel...

 

A co říkáte na číštění? Má to smysl? Pač sem trochu bez peněz po rozvodech a origo stojí přes 4000,- :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...