Přejít na obsah

Rudý ďábel

Doporučené příspěvky

Jmenuji se Lukáš, teď je mi 19. Jsem tu nový a chci vám představit moje první auto.

Koupě

Na podzim 2012 jsem už chtěl nutně pořídit nějaký první vůz. S ohledem na to, že jsem student a měl jsem našetříno dohromady +- 35 tisíc Kč, se okruh vozidel, která by připadala v úvahu, docela zúžil. Nicméně nejdříve padali nesmyslné myšlenky tipu Galant, Carisma, Vectra, Stratos, Mondeo a nebo šetřit dále a pak např. Mondeo 3gen. apod. Z kterých naštěstí sešlo. Spoustu známých v mém věku se zacvičovalo na Feliciích, tu jsem ale nechtěl, jediné co mi na ní přišlo dobré byly náklady. :rolleyes: Takže jsem začal hlavně z důvodů lacinějších dílu pokoukávat po české výrobě. V úvahu připadaly jen dvě auta a to Octavia a Fabia. Chtěl jsem něco většího, takže nakonec jsem začal hledat oktávie. Podmínkou byly okna v elektrice a automatická klimatizace. Zanedlouho sem objevil poměrně pěknou oktávku i když bez klimi, z blízkého okolí, za cenu pěkné Feldy , tak jsem s ní už odjel. :rolleyes:

Specifikace

Klasická Octavia GLX Liftback

Rok výroby: 1997

Najeto: "170tis" ale pravda bude asi jiná

Motor: 1.6 MPi AEE 55kW

img20130508161354.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odkaz ke komentáři

Vítej mezi náma, octule vypadá hodně zachovale, předchozí majitel se asi dobře staral, tak v tom nadále pokračuj :palec: . To praskání zadního skla se stává u předface octávek dost často, u nového skla už toto nehrozí a na výškové repráčky se vykašli a pořid rovnou nové 13cm koaxiální repráky :) . Jinak přeju spoustu bezpečných kilometrů a taky ať ti dělá jen samou radost :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead