Přejít na obsah

Ford Mondeo kombi, Ghia Plus, 2,0TDCi 96kW, 6gang, výroba březen 2007


TomasB

Doporučené příspěvky

K prodeji Mondeo kombi r.v. březen 2007, uvedení do provozu březen 2007. Našmejkáno 295.000 km. Motor 2,0TDCi 96kW, 6gang. Výbava Ghia Plus + asi něco navíc, ale to není podstatné. V autě je HF Parrot, dálniční známka 2013, v kufru plastová vana. Aktuální foto níže. Kosmetický stav na ty km je přímo perfektní, pár ťupek od kamínků, pár ťukanců od dveří co mi zanechali spoluparkující a na PZ blatníku mi zanechal pozdrav kamion, nic strašného jak je vidět z foto, dá se to vytáhnout tou metodou PDR a odhaduju, že to bude stát tak do litru. Technicky nikde nic nevrže, neklape, rovněž si dovolím na ty km označit za velmi dobrý stav, což je dáno pravidelným servisem. Aktuálně se mi tento týden objevil problém s přehříváním, nevím co to je, ale bude to buď zanešený chladič nebo problém s ventilátorem nebo problém s vodní pumpou, nic jiného to být asi nemůže. Nicméně jsem s tím v pohodě nadrandil skoro 1000km a nikde jsem nezůstal viset, ale lepilo mi řádně v Beskydech v kopcích

 

Vzhledem k problému s přehříváním snižuji cenu ze 115.000,- na 95.000,-CZK 90.000,-

 

VIN: WF0WXXGBBW7D49770

První majitel a serviska s prokazatelnou a neprůstřelnou historií. K auto je sada zimáků na plechu.

post-226-0-08875300-1368817231_thumb.jpg

post-226-0-73055800-1368817239_thumb.jpg

post-226-0-66115100-1368817248_thumb.jpg

post-226-0-94569100-1368817255_thumb.jpg

post-226-0-54512500-1368817263_thumb.jpg

post-226-0-82615600-1368817274_thumb.jpg

post-226-0-14881300-1368817282_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Sleva na 80 tis.

 

Až se naseru, tak to nechám o 100tkm stočit a bude pryč hned. Když dám inzerát s km, tak bez odezvy, jak dám bez km, tak zájemců tři prdele, ale jak řeknu kolik to má najeto, tak každej začne žbrblat, že myslel tak d 150tkm a už nemá zájem. Ti lidi jsou fakt jeblí, jestli si myslí, že takové auto někdo kupuje na ježdění do kostela v neděli...

Přitom cena je naprosto luxusní, tenhle ročník, koupeno v ČR a s jasnou historií za tyhle prachy nikdo nenabízí a všechno je to mnohem výš. Kosmeticky je auto krásné, jen má nějakej ten km za sebou.

Odkaz ke komentáři

Sorry za OT:

Ale on málokdo u nás dokáže ocenit to, že má jasnej původ auta i kilometry. Hold pořád věří, že 10 let staré auto, i když jeho pořizovačka byla před 700tis Kč, bude mít najeto tak těch 150tis km. Co vím, tak dával 80tis km za rok není pro obchoďáky nic nemožného :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Voda se neztrácí, netlakuje, olej je čistý. To už mi jeden co to chtěl koupit nakonec poslal SMS, že to má prasklou hlavu a že nepřijede. Nějakej expert ho nakrmil tímhle nesmyslem, který kdyby veděl o čem je řeč, tak stačilo kouknout na olej a věděl by, že to je nesmysl. Teď s tím občas jezdí náš účetní, kterého jsem zaúkoloval, aby to občas projel a občas tam smrknul 5 litrů nové nafty jak vyjede co tam je, ať to úplně nestojí, protože to je pro auto moc špatně. Dokonce mi hlásil, že se mu to ani jednou nepřehřívalo i v těch vedrech. Mi to taky nedělalo pořád a typicky když jsem jel v koloně a speciálně třeba za kamionama někde v serpentýnách pomalu, což je vidět, že je prblém se saharou. Když mi to začalo dělat, tak jsem to hodil do servisu, ať zkusí očistit kontakty, říkali že sahara nespíná, že to prostříkli a zahejbali kontaktama, tak to chvíli nedělala, ale za chvíli to bylo zase zpátky. No a v servisu mi říkali, když se to znovu objeví, tak by to chtělo tu saharu vyměnit. Kolega měl navíc na Mondeu, které se kupovalo o 2-3 týdny dříve ten samej problém(dost možná tam šly sahary ze stejné várky, které asi nebyly úplně v cajku a +/- po stejném čase totožný problém) a po výměně sahary je klid. Další věc je, že jak se takhle začne teplota zvedat, stačilo dát klimu na HI a za chvíli to padalo dolů. Takže je jasně vidět, že jak se začalo odebírat teplo, tak teplota šla dolů, což zase jen potvrzuje nedostatečnou výměnu tepla, tedy že se netočí vrtule na sahaře.

 

Klidně ti dám do smlouvy, že není problém s prasklou hlavou a pokud by jsi do měsíce od koupě prasklou hlavu měl, tak to necháme na naše náklady opravit. To je myslím dobrá a fér záruka, co?

Odkaz ke komentáři

Tome, měl bych pro tebe možná kupce... :palec:

 

Jen mi pořád nejde do hlavy, proč to nenecháš opravit a nezvedneš cenu o cenu opravy?

 

Ať už v servise, kam si to vozil a ceny tam máš určitě lepší než normálně a nebo u toho kamaráda, co Ti dělal Octávku.. :palec:

 

Pokud to je jak píšeš, tak to nebude nic drahýho a pořád se líp prodává auto, bez "ale", než s "ale"...

 

Můžeš mi třeba do SZ poslat co všechno tam bylo dělaný v rámci servisů? Popř. co by jsi nechal udělat v nej. době, jako jsi mi to jasně napsal u Octávky? Krom toho přehřívání samozřejmě...

 

Díky :palec:

Odkaz ke komentáři

Tome, měl bych pro tebe možná kupce... :palec:

 

Jen mi pořád nejde do hlavy, proč to nenecháš opravit a nezvedneš cenu o cenu opravy?

 

Ať už v servise, kam si to vozil a ceny tam máš určitě lepší než normálně a nebo u toho kamaráda, co Ti dělal Octávku.. :palec:

 

Pokud to je jak píšeš, tak to nebude nic drahýho a pořád se líp prodává auto, bez "ale", než s "ale"...

 

Můžeš mi třeba do SZ poslat co všechno tam bylo dělaný v rámci servisů? Popř. co by jsi nechal udělat v nej. době, jako jsi mi to jasně napsal u Octávky? Krom toho přehřívání samozřejmě...

 

Díky :palec:

Písni mi na sebe číslo, zavolám ti.

 

Nad běžný servis se 2x měnila hadice od turba(prasklá, stojí pár stovek), na 230tkm se měnil EGR ventil, na tuším 240tkm servisu jsem nechal vyměnit tlumiče(a byl to uber rozdíl), v záruce se měnila kostra sedáku, protože se mi samovolně pomalinku sklápěl opěrák. Jinak nová baterka někdy tuším 2011, která odešla nečekaně z plného zdraví do totální smrti(uvnitř se vyzkratovala). Na záruku se taky řešilo opakovaně osvětlení SPZ, pak už to bylo OK. Obecně vzato je to držák, že jsem to ani nečekal.

Rozvody tam jsou doživotní řetězem, takže tohle netřeba řešit. Jediné co podle mně dříve nebo později příjde, budou vstřiky a spojka. Zatím oboje drží, ale výhledově je s tím potřeba počítat, že to může nastat. Těžko říct kdy, může to být za 10tkm ale taky třeba za 150tkm, to těžko říct.

Jnak je teda lakovanej zadní nárazníky poté co do mně ťuknul dědula na světlech v Praze a podřel mi ho, mám to vyfocený ale na té fotce ani nejde poznat, že tomu něco je. Bylo to ale z povinného ručení, tak jsem to nechal opravit a stálo to cca 17 tis.

A kdysi dávno, nepamatuju se kdy, tak mi měnili na zadní nápravě nějakou kost nebo co to bylo, protože byla prasklá.

Podvozkově nikde nic nevrže, netluče, v tomto je to jiná liga oproti Octávkám. Totéž brzdy, taky jiná liga ve srovnání se Škodovkou. I když brzdíš jak urvanej, tak kotouče nezkroutíš ani náhodou. Sice se mi při brždění asi ze 160tkm na nulu povedlo jednou je zkroutit, ale to byly stejně kotouče v plánu na výměnu, protože už byly tenké.

Odkaz ke komentáři

Auto je v Praze a já zítra v Praze nejsem, budu ve středu a ve čtvrtek, ale to máme návštěvu z Zurichu a bude se jednat o vážných věcech. Ale snad by se na zítřek dalo domluvit, že by to mohl zpřístupnit účetní, projet a tak, ale ten ví o autech kulový. Nejraději bych osobně.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...