no ked vymenili remen tak tam nieje tak vela moznosti co sa moze stat, moze akurat tak skoncit napinak alebo pumpa, co sa vlastne aj stalo, realne tesnenie pod hlavou vies overit skuskou na CO2 v chladiacej sustave kde mas 100% istotu pri investicii par 100 korun, servisy to nerobia pretoze bud ani nevedia o takej moznosti alebo sa im to nevyplati, si zober kolko tych testov by museli urobit kym by sa im zaplatila jedna zbytocne vymenena hlava do ktorej dotlacili nevedomeho zakaznika..... kopa hlav bolo robenych na tychto motoroch z cistej neznalosti stavu ze chliadiaci okruh je pretlakovy a voda vnom ma kludne viac ako 100° (nie co ukazuju budiky ale real v systeme) a nevari sa koli vyssiemu tlaku v okruhu (princip tlakoveho hrnca). Potom staci niekde maly unik, klesne tlak a vodu zacne varit a kazdy hned ide menit hlavu, pritom moze byt problem len v takej blbosti ako je vicko na expanznej nadobke a pod.