Přejít na obsah

Rozširovacie podložky


panlubo

Doporučené příspěvky

Na zimných 16" mám len vzadu podložky 20mm a zatiaľ nejakú veľkú zmenu v ovládateľnosti nepozoroval.. nepocítil som žiadne mínus ale ani plus.. jediné čo je vidieť tak že kolesá nie sú toľko zalezené.. a už mám nachystané 10mm podložky, ktoré budem používať na zimných vpredu a na letných vzadu (tie mám za supaII s inou šírkou a ET) :D

 

ak dáš dozadu 15mm dopredu by som dal 5-10mm, 15mm vpredu by už bolo moc..

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o rok později...
  • o 3 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Mam kolesa R17 a ET51 ked dam rozširovacie podložky dopredu aj dozadu 20mm nebude to mat negativny vpliv na jazdu? Nebudu sa viac a nerovnomerne drat gumy? Netreba ist zasa na geometriu? Niekde som dokonca čital, že auto ma tendenciu ist viac do šmyku.? kedže ako tu niekto spomínal že predna náprava musí byt širšia ako zadna je nezmysel davat podložky len dozadu alebo davat dopredu 15mm a dozadu 20mm nie?

Odkaz ke komentáři

Já mám na et54 20mm podložky vzadu a možná jen malé velmi nepatrne A, ale nikdy jindy jsem na to nekoukal než jen z podlozkama. 17ky a 225ky mám druhou sezónu, takže jsem si nijak nevšímal sjetí gum. Koukal jsem až ted A po sezóně opravdu jen lehounce sjete vnitrky gum, kdybych se na to fest nezameril tak nepoznam.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravím , tak ty podložky ti mohou způsobit to, že se budou při velkém zahřátí povolovat šrouby. Sám jsem si zničil disky . :wallbash: Záleží na materiálu, jinak budeš pořád dotahovat. Až projedeš Brennerem v zimně, tak to poznáš co ti vyvede roztažnost materiálu a chemický posyp..... :( , Jinak je to k ho...u nevím proč to vyrábí.

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

 

jinak kdyby to bylo dobré, tak by to už bylo možné koupit jako originální díl. Nebo někde udělali soudruzi v Mladé Boleslavi chybu...Octavie je na cestu do práce či chalupu, tak proč něco dělat . Nechápu proč a k čemu. Vždy to rozhodí základní chování vozu a to hlavně u vozidla, které je dost dobře vyladěné na naše cesty.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...