Přejít na obsah

kejml - OIII combi 1.8 TSI Elegance


Doporučené příspěvky

Kapitalista, který mne vykořisťuje, mi nadělil zmíněný vůz v bílé barvě a zárověň jsem využil možnost za slušný peníz odkoupit stávající OII FL ve stejné motorizaci i výbavové specifikaci.

Bo nový vůz je majetkem ALD, není dovolen tuzing.

Starý trochu vylepším, ale ne moc, nic významného mi nechybí.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o rok později...
  • o měsíc později...

Za 40.000 km už potřetí odtahovka.

2x SS / kessy systém, kdy nepomohlo ani odpojení baterie a nyní kontrolka motoru v Itálii.

Odvezli si to, opravili, po menším dohadování s asistenční službou v ČR že nic platit nebudu a auto chci vrátit na místo, odkud si jej odvezli, všechno nakonec dobře dopadlo a rodinná dovolená se povedla :-)

 

Jen přesně nevím, co tomu bylo. Svítila kontrolka, žralo to i trávu u cesty ale v nouzi to nebylo. Volnoběh lítal mezi 1,5 - 2,5 a motor jakoby občas šel na 3. Nefongoval tempomat. Při jízdě ale, kromě spotřeby, nic nenormálního.

S chlapíkem, který mi to přivezl, jsme společnou řeč nenašli, uměl italsky tak výborně, jako já česky, ale opačně to platilo stejně.

Stále říkal něco o "olio sensore", když mi dával podepisovat fakturu za opravu na 188 EUR.

 

Asi to opravdu taloši opravili, zpáteční cesta s plným autem byla za 7,1 / 100 při mírně zvýšené cestovní rychlosti.

 

 

Upraveno uživatelem kejml
Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Kchár má aktuálně natočeno něco přes 55tkm, stále (1-2x týdně) padá do nouzáku a servis to neumí vyřešit, bo výpis závad je čistý a v servisu se to nikdy neprojevilo a ozývá se čím dál více zvuků jak z podvozku, tak zejména z interiéru.

Drnčení pod papundeklem na dveřích, vrzání a drnčení pod palubkou.

Asi pondělní auto ...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Opět závada SS systému. Bezprostředně po nastartování, ještě než jsem se stačil rozjet, se motor zastavil.

Zůstalo zapnuté zapalování a svítit světla. STartovací tlačítko (kessy) nereagovalo. Vlastně nic nereagovalo.

Svítící a odemčené auto jsem nechal na ulici a pádil na schůzku. Bylo to dva dny v servisu a "překvapivě" na nic nepřišli.

Auto má můj vykořisťovatel na operák, přistavili náhradní auto, v tomto směru plná spokojenost.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...