Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

asi od decembra počujem zvláštny zvuk keď turbo spomaľuje - deceleruje (pri preradení rýchlostného stupňa najčastejšie 1-2 2-3). Robievalo to hlavne keď bol studený motor - keď som jednotku vyhnal do 2500 otáčok a rovnako aj dvojku. Je to ako keby taký "výdych" turba. Nie je to moc výrazné. Len neviem, či sa nejedná o nejaké prve príznaky poruchy turba. Po tom čo sa motor zahreje to prejde. Ale mám pocit, že čím ďalej tým dlhšie trvá kým sa ten zvuk stratí. Prípadne, či by diagnostika vedela pomôcť odhaliť podstatu tohto problému. Respektíve, či sa jedná o závadu.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

mám podobný problém, při zpomalování turba při přeřazování z 1-2 2-3 je slyšet takové odfukování. Mě to dělá i při zahřátém motoru. Slyšel jsem, že by to mohlo být tím, že špatně reguluje nějaký regulátor (zpětný ventil, nebo klapka?) u sání turba. Prý to není nutné nějak řešit, ale je to znervózňující. Nevím co je na tom pravdy. Snad někdo o tom bude vědět víc. A jestli se to dá nějak řešit a jak?

Odkaz ke komentáři

Tak jsem byl včera v autorizovaném škoda servisu a diagnoza je taková, že je potřeba vyměnit EGR ventil-ten mi hlásí na VAGu chyby už přes měsíc. A co je horší, možná že to s tím EGRem souvisí - vyměnit turbo (přidírá se). Souvisí to s tím zvukem odfukování při jeho zpomalování a taky s takovým vf pískáním při otáčkách nad 2,5tis.otáček. To mi zase tvrdil jeden opravář, že to dělá oska v turbu, ale ten mi taky tvrdil, že to turbo nemusím řešit. Jenže včera tvrdili ve škodovce, že je to za 10min.12 a je potřeba to řešit co nejdřív. Jelikož soupis materiálu mi sepsali na 28tis.,který nemám, bude to stejně muset ještě nějaký ten měsíc počkat. Každopádně to jde poshánět i mnohem levněji. Toš tak...

Odkaz ke komentáři

Tak jsem byl včera v autorizovaném škoda servisu a diagnoza je taková, že je potřeba vyměnit EGR ventil-ten mi hlásí na VAGu chyby už přes měsíc. A co je horší, možná že to s tím EGRem souvisí - vyměnit turbo (přidírá se). Souvisí to s tím zvukem odfukování při jeho zpomalování a taky s takovým vf pískáním při otáčkách nad 2,5tis.otáček. To mi zase tvrdil jeden opravář, že to dělá oska v turbu, ale ten mi taky tvrdil, že to turbo nemusím řešit. Jenže včera tvrdili ve škodovce, že je to za 10min.12 a je potřeba to řešit co nejdřív. Jelikož soupis materiálu mi sepsali na 28tis.,který nemám, bude to stejně muset ještě nějaký ten měsíc počkat. Každopádně to jde poshánět i mnohem levněji. Toš tak...

 

Tak to si ma moc nepotešil, asi zájdem aj ja do autorizovaného servisu, nech mi povedia čo a ako. Na koľko ťa vyšla tá prehliadka?

Odkaz ke komentáři

Naprosto beznej jev u OCT 2 odregulovani turba doprovazeno zvukovym projevem jako pfuu z vyfuku.. Je to zapricineni agresivnejsim nastavenim regulatoru uz z vyroby a zasahem PID controlu. Delaji to i uplne nove auta kdyz se jim slapne plnej, foukne turbo odreguluje ( onen zvuk z vyfuku) a dorovna regulaci...

Odkaz ke komentáři

No jo ale mě to dělá to pfuu jakoby u sání vzduchu do motoru. U výfuku jsem si ničeho nevšiml. Jinak diagnostika přijde na 700,-kč ale plus další proměřování a zjišťování dalších pár set, celkem něco přes 1600,-.

ty kraso, dobre cenovky a borci vubec nic nezjisti, nebo doporuci vymenit turbo zbytecne treba atd :-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...