Přejít na obsah

Octavia II 1.9 TDI 2006 topení


Dyno_CZ

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

jsem čerstvým majitelem OII a vyskytl se mi problém s topením (automatická klima, nemám Climatronic). Když nastavím teplotu na maximum (26 stupňů) tak to topí dobře i třeba při teplotě vody kolem 70 stupňů, ale jakmile přesunu kolečko nastavení teploty (např. cca 24 stupňů) přestane jít z výduchů teplý vzduch, po vrácení na max opět normálně topí.

 

Nevím nějak kde hledat závadu, vodní pumpa je nová má cca 100-200km najeto (stav topení/netopení před a po výměně stejný), voda se mi nikde neztrácí (sledoval jsem stav hladiny cca 14 dní a žádný úbytek), po odšroubování víčka na dolití oleje žádná emulze tak tady bych problém taky nehledal.

 

Pomohla by mi nějaká konstruktivní rada kde hledat problém a jak diagnostikovat, že právě zde je chyba, a případně jak jí odstranit.

 

Díky za pomoc.

Odkaz ke komentáři

Uz jsi na neco prisel? Mne dela climatic presne totez a jako bonus k tomu nekdy zazlobi i klima

Byl jsem s tím v origo servise v Náchodě na brance na diagnostiku, chlapa jsem v tom svezl dal topení tak cca na polohu 25 stupňů on k tomu dal ruku a povídá "no jo nějak nám to netopí" (teplota vody byla 90 stupňů a jeli jsme do kopce)pak jsem to dal jen o stupeň nahoru na maximální polohu 26 a najednou teplo. Tak si to odvezl na dílnu a snad po hodině přišel s velebným úsměvem, že topení je naprosto v pořádku, že na 22 stupňů fouká asi 37 a na 26 fouká vzduch 55. Že prej octavka má velkej prostor na vytopení a tohle je můj subjektivní pocit že to netopí. Asi si koupím kabel na diagnostiku sám co sem koukal není zase tak drahej a uvidím co bude dál.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Mám rovnaké auto a robí mi presne to isté. V zime mám prvých 15 - 20 km teplotu nastavenú nadoraz doprava a keď to začne hriať, tak znížim na cca 25. Menej nemôžem, lebo zrazu začne fúkať vlažný vzduch. Beriem to ako vlastnosť, nie ako chybu.

 

Mimochodom, krajné polohy (modrá a červená) už neregulujú teplotu. Teda pri červenej je číslo 26°C, ale ďalej v polohe nadoraz kúri naplno bez ohľadu na teplotu. Dá sa to odpozorovať v lete, keď je v aute okolo 30°C. Na hodnote 26°C to chladí ale po malom precvaknutí kolieska až nadoraz zrazu začne kúriť.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...