Jump to content

Pajaaa6608

Uživatelé
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 252 profile views
  1. Ahoj, trochu se to resilo tady: Jestli mas ABS tak je to celkem pohoda ale musis vymenit hodne veci. Ja jsem musel poridit tyto: kotouce a desky trmeny a drzaky trmenu kryci plechy lanka na rucku zadni brzove trubky prava a leva loziska
  2. Jsi myslim ze tezko tyhle trupky sezenes. Vymontuj ty stare a podle nich naohybej nove. Mozna jsi muzes nechat nekde vyrobit ocelove, nebo jsi muzes sam vyrobit medene jestli jsi na to troufnes. Potrebujes medenou brzdovou trubku, koncoky, tvarovacku na konce trubek a ohybacku na male radiusy. Velke radiusy ohnes vruce. Uz jsem taky takto menil zadni trubky a v pohode.
  3. Jednou jsem kamaradovi na motoru BFQ menil kapalinu a taky byl nejaky problem s odvzdusnenim. Zkuz dat topeni napno a vyndej cidlo teploty u termostatu jestli potece voda tady. Jestli jo tak cidlo dej zpatky a nech topeni naplno a bez to projet a kdyz topeni bude topit tak by to melo byt odvzdusne.
  4. Super ze to pomohlo. Chtelo by toto vlakno prejmenovat na "Blinkry problem" nebo tak nejak a presunout to sekce Octavia 1 - Elektrika. Protoze tento problem se tyka vsech Octavia 1 ne jen 1.9TDi 66kW. 🙂 Pak tento muj prispevek muj smazu.
  5. Jestli nejdou i vystrazne svetla tak vymen rele blinkru (1U0 953 235 B 300) a uvidis. Mi taky takhle podobne blbly blinky a vymena rele pomohla. Kdyz vystrazne budou ok a vymena rele nepomuze tak bude problem asi v kontaktech na pacce pod volantem.
  6. Dneska zrovna 400 000km na moji Octavia 1 1.6 75kW. Zkusim najedit jeste co nejvic.
  7. Tak nakonec to bylo prave predni lozisko kola. Divne ze vydrzelo Jen necelych 10tkm.
  8. 10km do prace a 15 minut v kolone. Jesli mas moznost tak bych jezdil co nejvic na kole a auto pouzivej jen kdyz fakt musis treba za spatneho pocasi, nakupy atd.
  9. Jestli te bavi se trochu hrabat v autech a mas trochu vhodne naradi tak jsi to radsi vymen sam. Pavel71 ti dal link kde je podrobny navod. Je tam nic moc pristup ale da se to.
  10. Kup jsi Pierburg ktery stoji do 3000Kc (coz je origo vyrobce) na motor BFQ, a budes mit pokoj. Mi odesel kolem 200tkm dal jsem novy Pierburg a zadny problem az do ted kdy zase mam podezdreni ze dela problemy. Ted uz mam ale temer 400tkm.
  11. Ahoj, sorry vsiml jsem jsi tveho dotazu az ted kdyz jsem projizdel tohle vlakno. Ja mam na Octavia 1 drat mezy pravou a levou mlhovkou a sviti mi obe najdnou. Zarovky na Octavia 1 jsou v obou svetlech jen je vzdy zapojena leva nebo prava podle toho jestli je to auto pro UK nebo Evropu. Myslim ze na O2 to bude stejne ale pokud to jde nastavit tak jak pise Sulda tak je to pohoda.
  12. Cau napis ten kod. Vraci se ti ten chybovy kod po vymene EGR ventylu?
  13. Ahoj, no zajimavy problem. Napis kolik ma motor najeto, jaky tam mas ojel a jak dlouho mas tohle auto a jestli mas nejakou servisni historii?
  14. Zdravim Panove. Mam silne podezdreni ze mam KO loziska v diferencialu nebo neco tam. Doufam ze se mylim a je to neco jineho. Pri jizde nad asi 60km/h mam neprijemny hucivy zvuk ktery se zhorsuje. Jako by to byly predni loziska v kolech ale ten zvuk se vubec nemeni pri prujezdu zatackou a obe loziska v nabojich mam nove. Premyslim co jineho by to mohlo byt. Poloosy? Kdyz jsem asi pred 5ti roky menil olej v teto prevodovce tak neco zni vypadlo, psal jsem zde: a navic olej byl hodne sedy. Nicmene Prevodovka slapala a stale slape jako hodinky. Zareni je perfektni. Mam moznos
×
×
  • Create New...