Zdravím páni, po 20 rokoch presviedčania manželky aby si spravila vodičák sa mi to nakoniec podarilo, a zhodou okolností u nás vo firme odpredávali Superb2 DSG, 1,8tsi, CDAA, 10/2012, 247tis km s pravidelným servisom, pridelene bolo vždy len 1 osobe na služobné a súkromné účely, jasný pôvod, servisná história, interiér a exteriér maximálne zachovaný, diagnostika pred kúpou len s chybami z R.J dverí a nejaká chýbajúca odozva od klímy. Po výpovedi z práce posledného ,,používača“ stálo auto nepridelené/nevyužité od konca decembra 22 do konca marca 23. Hovorím si fajn, spravím radosť manželke, môže začať naberať prax, skúsiť aj automat a tak som auto kúpil. Prišla prvá jazda mimo mesto na chalupu a keďže už 11 rokov jazdím svoju oct2FL,TDi 77kW, tak si jazdu so 118kW benzínom trošku užijem, kým ho odovzdám manželke. Prišlo prvé predbiehanie a ….strata výkonu preložená zlým pocitom so signalizáciou kontrolky EPC. Zvyšok večernej jazdy som si ,,užíval” s poriadnym stiskom zadele a iba hladkaním plynového pedálu s myšlienkou, či vôbec s rodinou na miesto určenia docestujeme. Po nasledovnom pátraní po problémoch motorov CDAA som narazil na toto vlákno, po prečítaní ktorého ma už opustili aj posledné zvyšky radosti z výhodnej kúpy. Preto Vás chcem touto cestou požiadať o rady k mojim 2. problémom s motorom.
1. Pri prudšej akcelerácií prepad výkonu, signalizácia kontrolky EPC. Následné ďalšie prudšie akcelerácie bez uvedeného problému. Vypnutím motora sa problém ,,reštartuje”, kontrolka EPC zhasne do opätovného výskytu problému pri prudšej akcelerácii. Po naskočení kontrolky EPC je nefunkčný tempomat. K chybám 000801 a 004998 na adrese 1 sa v rámci tohto problému vyskytli ďalšie na adresách 09, 16, 17, 19.
2. Pred pár dňami sa k uvedenému pridala aj absolútna strata výkonu, bez odozvy plynového pedálu sprevádzaná trasením vozidla a signalizáciou kontrolky motora. Po reštarte zapaľovania funkčnosť ok, kontrolka motora zostala svietiť - chyba 000136 na adrese 01.
log_bl315ek.pdf