pavel71 Odesláno Říjen 24, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2013 (upraveno) otevřít kapotu povolit 3 šrouby jenž drží plastový kryt -křížový šroubovák ted s plastového sání sání odpojíme obě hadice viz foto ted si povolíme 3 šrouby jenž drží celou tu plastovou trubku -křížový šroubovák jelikož u toho auta nebyl nák přichycen filtrbox ulehčil sem si práci a sundal to celý ted si ze samotné klapky vycvaknem elektrický konektor a dáme pozor vede od ní kostřící drát pod imbusový šroub jenž drží samotnou klapku takže imbus povolíme-imbus č.5 dále s klapky odpojíme hadici viz foto ted i s držáku vycvaknem bovden lanka plynu a lanko vycvaknem z klapky plynu ted vyšroubujem zbývající 3 imbusy jenž drží samotnou klapku a vyndáme jí ven klapku důkladně vyčistíme -čistič na brzdy,konkor,nafta očistíme a stříknem kontaktolem konektor klapky dále z boku odšroubujem 6ks torxů a opatrně vyloupnem dekl je pod ním gumové těsnění pozor na zničení - torx 20 skontrolujeme mechanismus jestli neni nák poškozen a ozubená kola můžem lehce máznout dále se zaměříme na odporovou dráhu tu očistíme lihem a já jí lehce mažu diavou či se to dá stříknout i kontaktolem poté vrátíme a utáhneme dekl a klapku vemem k autu než jí nandáme do motoru tak si očistíme tu dosedací plochu já si po očištění mažu tu těsnící část lehce vazelínou po té namontujem klapku a vše složíme po složení nastartujem auto a ohřejem na provozní teplotu a připojíme VAG a provedem základní nastavení klapky Upraveno Říjen 24, 2013 uživatelem pavel71 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.