Přejít na obsah

Jak to nedělat aneb ze stříbra do černé


Doporučené příspěvky

Jsem tady nový zatím jsem jen pilně pročítal a nacucával informace.

Takže naše rodinné auto byla tahle stříbrná okta 1.9tdi 66kw. Byl to mazel kupovaný se 145tis km (chachá) s neskutečně zasraným interiérem který jsem čistil týden.

post-30592-0-79611700-1382694259_thumb.jpg

A pak jsem v Polsku na pěkně vymytém asfaltu nebo co to bylo uhnul v zatáčce čoklovi a skončil jsem takhle.

post-30592-0-22642300-1382694345_thumb.jpg

No a teď jsme se stali majiteli téhle černé krásky která je však poněkud zanedbaná co se týče údržby. (1.9tdi 81kw 2001 138tis no věřte tomu co?)

post-30592-0-32492300-1382694477_thumb.jpg

Hned se mění přední kotouče protože to jsou pěkné vlny a taky občas padne v kopci na 4 do nouzáku takže se modlím aby to byly nějaké prkotiny. K zemi určitě nepujde. Je to auto na ježdění do Polska a kdo někdy viděl vyjeté koleje okolo Katowic a Rybniku tak by chtěl nějakou zvedlou čtyřkolku.

Těď můj dotaz. Chci na ní hodit hagusy. Dělají se ty horní lišty s dírama nebo jsou normálně sprostě nařezané?

Odkaz ke komentáři

Jestli ti to pada na 4 do nouzaku tak bud podtlakovy hadicky co vedou k turbu nebo ventil N75 a v tom horsim pripade variabilni lopatky v turbu coz mi dela obcas taky ... Me se to turbo chova jak pocasi jedno vytahnu 180 vpohode a jindy sotva 140. To jednou sem do kopce predjizdel Tatru s vlekem a az sem byl na jeho urovni tak to vyplo a zacal jsem zpomalovat tak sem se zaradil zpet za neho :D borec si asi tukal na celo co to melo znamenat :D

Odkaz ke komentáři

ÁÁÁÁ Dolní oblast vítkovic co? Na to koukám z okna, tak tě vítáme. Jinak k tomu turbu, bývají to ty hadičky(taový ten zmatek pod předním oknem v motorovém prostoru) staré, styřelé a nebo zaprasené a zatuhlé naklápění lopatek v turbu. Ten ventil N75 to může dělat taky ale většinou ne.

Odkaz ke komentáři

Black Jack: první fotka vpředu zimáky barum vzadu michelin energy. Druhá po nehodě barumky ale letní :-)

a třetí zase na sjetých zimákách tak jak jsem jí dovez, ale už se tam budou nasazovat Klébry....

Jináč po té nehodě ve 30km/h prasklá těhlice, vyvleklé kolo které narazilo až na přední stěnu, a trošku pokroucené výztuhy celé to uhlo asi o 5 cm doprava.

 

ÁÁÁÁ Dolní oblast vítkovic co? Na to koukám z okna, tak tě vítáme. Jinak k tomu turbu, bývají to ty hadičky(taový ten zmatek pod předním oknem v motorovém prostoru) staré, styřelé a nebo zaprasené a zatuhlé naklápění lopatek v turbu. Ten ventil N75 to může dělat taky ale většinou ne.

Já na to koukám taky, ale už jen tak 4 dny v měsíci. Hrdinně jsem emigroval ku Praze. Jo díval jsem se že ty hadičky od toho N75 jsou rozcupované tak doufám že to je tím. Předchozí majitel tím jezdil přes celou Prahu do práce tak si nedělám iluze o to jak to auto protáhnul.....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takže kočka úspěšně překonala STK s poznámkou koroze karoserie (no jo je tam) ale chtělo to trošku poopravit. Klasika olej, filtry ale taky zadní desky a kotouče, komplet puky, klouby a čepy na přední nápravě. No a v neposlední řadě se mi podařilo opravit vystřelováky které měl předchozí majitel rozlámané na hadry.

Ted by mělo začít decentní odrezování....nechce se mi do toho hrabat před zimou, jleikož mám strach že by na tom neuschla žádná barva nemaje garáž. :wallbash:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...