Přejít na obsah

DO original


Gocek

Doporučené příspěvky

Zdravím, Octavia 1,9 Tdi 5/2000 SLX ,nefunguje v pořadí už třetí klíč.Nevím zda to

souvisí,zkusím popsat sled událostí.Někdy vlétě demontáž zámku u řidiče a výměna mikrospinače V4NCT7 Burgess (nešla zvuková signalizace zaplého blinkru a světel+proletování tišťáku-závada odstraněna)DO ještě fungovalo.V září výměna zadní levé stahovačky nové.(prasklý plast -namotané lanko)A tento týden v pondělí mi spadlo při manipulaci opět zadní levé okno.

DO ještě fungovalo.V úterý ráno během jízdy se najednou rožlo stropní světlo , tak jsem ho vypnul do nulové polohy.

Po vystoupeni jsem DO zamknul,ale po asi 10-ti sek. čudle vyskočily a spustil se alarm.Zámky přestaly reagovat na DO.

Okno nebylo ještě opravené jen zaklíněné klackem.Zámek na klíč mám jen vzadu v kufru a ten taky nefunkční ,čudle byly

stále v otevřené poloze.Doma jsem se pustil do montáže stahovačky(sklo bylo vypadlé z úchytů)Pátý zámek začal fungovat,

jde zamykat i odmyká.Nejde ještě dioda safe.Ještě předtím jsem zkoušel zamykání zevnitř a bylo to funkční jen PZ dveře

šly zamknout na dvakrát,ale to dělalo i když DO bylo funkční.Dále při zkoušce světla vevnitř mi najednou zůstal knoflík v

ruce.Byl vypadlý kontakt přepínače(opraveno),ten jezdec tam lítal jen tak a já se domníval,že tam je zakopaný pes.Zkoušeny

byly i pojistky,ale prozvoňoval jsem je bez vytažení.Baterka v klíčku nová ,dioda po aktivaci polohy svítí jako vždy,

napětí je 3 V.Diagnostika ukázala chybu 01133-napájení příliš nízké a 00934 motor V26-žádné- nespr. nastavení.Po opravě

stahovačky a výmazu chyb okno funguje,ale ta dálka stále nic.Včera mi nešlo nastartovat ,až po nabití cca 1/2 hod.AKB je už

na nabíječce a bude až do rána.Nejvíce mě .ere,že odemknu přes kufr a než nastoupím spustí se alarm,než klíč zasunu do spínačky.Dnes jsem kouknul na 5-ty zamek a zjistil,že dost zadrhává(WDečko to opravilo).To je tak k popisu asi vše a včil babo raď.Najde se lék?Tento odkaz mám i ve starém foru,doufám,že jsem nic neporušil.post-812-1258151089_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...