Přejít na obsah

Je nabíjecí baterie??


tlamovecz

Doporučené příspěvky

Tie zatky otvorit doliat destilku a dat na nabijacku.palec.gif

 

Keby to bola bezudrzbova baterka tak bi nemala zatky!!!prcprc.gifprcprc.giflol.gif

 

na první pohled bezúdržbová baterie

1. magické oko

2. spešl zátky jen pro dotažení

3. je to na ní napsáno "plug opening forbidden" v překladu: otvírat zátky zakázáno

 

Příště než zase něco napíšeš si pořádně rozmysli, co to bude, není to poprvé, co mateš lidi na foru...

Odkaz ke komentáři

rolbar:palec.giflol.gif Mam 12 rocnu tiez bezudrzbovu baterku ktoru kazdy rok nabijam a dolievam clanky.

 

Bezudrzbova bateria neznamena namontuj ma do auta a jazdi.tongue.giftongue.gifprcprc.gif

 

Kto zavadza ludi si len ty co sem pise ze netreba zatky otvarat a dat len na nabijacku!!!!

 

Chytroline rolbar citaj dokument potom mudruj!!!

 

Zboznujem ludi ako si ty!!!! Nic nevedia ale mudry su jak radio!!!!biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

 

post-287-0-82376400-1384945914_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři

rolbar:palec.giflol.gif Mam 12 rocnu tiez bezudrzbovu baterku ktoru kazdy rok nabijam a dolievam clanky.

 

Bezudrzbova bateria neznamena namontuj ma do auta a jazdi.tongue.giftongue.gifprcprc.gif

 

Kto zavadza ludi si len ty co sem pise ze netreba zatky otvarat a dat len na nabijacku!!!!

 

Chytroline rolbar citaj dokument potom mudruj!!!

 

Zboznujem ludi ako si ty!!!! Nic nevedia ale mudry su jak radio!!!!biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

 

post-287-0-82376400-1384945914_thumb.jpg

 

 

Hele ty rádio :D ale to tu dáváš část návodu z Octavie, pán má evidentně baterii v Citroenu..

Pokud se pořádně podíváš na zátky, tak uvidíš, že mají zkosení jen pro utažení = nerozebiratelné tzn že výrobce si nepřeje aby ty zátky někdo otvíral...

 

Pak jsou baterie co se dávají do koncernu VW (varta, akuma, exide..) ty sice mají šroubovací zátky, ale jsou přelepené nálepkou baterie = raději neotvírat...

 

A poslední jsou baterie které mají zátkovou lištu zapečenou, tzn po vydloubnutí nelze vrátit do původního stavu

 

 

ALE podstata a dotaz na který se tu uživatel ptal byl "mohu dobíjet bez otvírání zátek?"

 

jasná odpoveď ano, dobíjení bez otvítání zátek, zátky nejsou určené k otvírání

 

Lidi určitě nematu tím, co jsem napsal, pokud by se uživatel řídil tím, co jsi napsal ty, tak zátky poškodí, možná i nenávratně a díky tomu zničí celou baterii, tak teď si vyber, kdo koho mate

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

dáváš část návodu z Octavie, pán má evidentně baterii v Citroenu..

Pokud se pořádně podíváš na zátky, tak uvidíš, že mají zkosení jen pro utažení = nerozebiratelné tzn že výrobce si nepřeje aby ty zátky někdo otvíral...

Vyrobce si nepreje aby to nekdo otviral, protoze kdyz se o baterii uzivatel nebude starat, tak mu driv odejde a pujde si pro novou. Samozrejme ze puvodni tazatel MUZE nabijet bez otevreni zatek, ale kdyby je otevrel a zkontroloval hladinu, pripadne dolil, tak udela lip.

Bezudrzbova aku je bezudrzbova v tom, ze co se z baterky casem vypari, tak zase zkondenzuje na vicku a nakape zpet do aku. Tudiz tam nejsou takovy ztraty kapaliny jako driv. To je jedinej rozdil mezi tema radoby bezudrzbovejma a udrzbovejma. Nebo spis kuli reklame se dneska pise bezudrzbova na skoro kazdou aku.

A alternator v citroenu dobiji stejny napeti stejne jako ve VW...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...