Přejít na obsah

Přivaření koncovky


Hydraulik

Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Nerezovým drátem ano, ale pokud má koncovky i poslední díl nerez. To znamená oba materiály nerezové. A to pochybuju. V tom případě bych se určitě spolehnul na přechodový drát. Jenom pro upřesnění.

Jinak pokud není osoba hodně dobrá ve svařování elektrodou tak to bude akurát tak zgrcané, samý sopel a hovno to bude držet. Navíc se nerez hned zahřeje, takže propálení je elektrodou víc než pravděpodobné.

Takže spíše CO a patřičný drát podle matroša nerez/nerez nebo černý/nerez a v tom případě přechodový.

Jinak je nejideálnější to zavařit argonem a wolframem-Tigem.

Málo proudu, pěkný malý svar, stačí ho jenom přeleštit.

 

Hydraulik....co to má společného s voltama? Voltů to bude mít tolik kolik nastavíš podle průměru drátu nebo elektrody. Kdybys to dával dolů tak se ozvi, něco bysme mohli podniknout.

Je to nerez koncovka nebo jenom pochromovaná?

Ale jestli je to obyč pochromované a né nerez tak chrom ve svaru a kolem něho půjde do kopru

 

Upraveno uživatelem sisin
Odkaz ke komentáři

Dokáže mi někdo s jistotou říct, jestli mužu chormovanou koncovku výfuku na OII přivařit trafem nebo muusím použít CO2?

 

známý mi řekl že trafo má dost voltů a že by mohlo i při odpojené baterce dojít k poškození elektroniky...

 

S jistotou ti můžu říct, že zavařit koncovku jde na 100% trafem, COčkem, Tigem, Vtučkem, Utou...prostě tím co je k dispozici. Jde o to z jakého je přesně materiálu a k jakému materiálu to budeš vařit. Podle toho zvolit drát/elektrodu a dobře nastavit proud. To je všechno co potřebuješ. Nic na tom není, ale musíš o tom trochu něco vědět.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...