Přejít na obsah

1,8 TSI (CDAA) vysoká spotřeba oleje a jeho nízký tlak


Guest Tacho

Doporučené příspěvky

Koupil jsem Superb Combi cca pred 2,5 lety, Spotreba oleje dramaticky vzrostla po 60 tis. km. Ted to odhaduji na 0,4 l na 1000 km. Skodovka pry uznava reklamaci az pri spotrebe 0,5 l na 1000 km. Mate nekdo podobne zkusenosti ? Musim rict, ze jak jsem spokojen s prostorem, tak porad resim nejake zavady. Napriklad DSG prevodovku mi menili po 30 tis. - pry koncernovy problem.

Odkaz ke komentáři

Čo som si zisťoval o tomto motore ja, tak mi chalani zo servisu potvrdili, že pri pár motoroch bol tento problém. Vtedy sa práve robila váhová skúška a keď sa vysoká spotreba potvrdila, menili sa piestne krúžky. Týkalo sa to vraj 2 motorov. PS: Ja mám spotrebu chvalabohu takmer nulovú.... ;) A momentálne 103 000 km bez problémov.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

dobry den,chcel by som sa spytat ci niekto nema skusenost co by mohlo vyhadzovat kontrolku nizkeho tlaku oleja,resp.kde by sa ten tlak oleja mohol stracat...jedna sa o superb2 motor 1,8tsi CDAA rok 2010..motor je prekruzkovany pretoze zral 0,5l na 400km, nove gufera ventilov,nove turbo..namerany tlak pri cca 2tis ot./min je priblizne 1,7bar...autodata pisu pri 2tis. rozmedzie od 2,7 - 4,5 bar. za kazde info dakujem

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Máš tam viac vecí : ventil regulácie tlaku oleja N428 , dva snímače tlaku , treba dať dole vaňu , skontrolovať či nie je deformovaná , vyčistiť sací kôš od karbonu , takisto by som asi kontroloval aj kľukové ložiská

 

Kontrola tlaku oleje Pro motor s kódem BZB – Demontovat spínač tlaku oleje -F1--3- (pozici -1- nebrat v úvahu). Pro motor s kódem CDAA, CDAB, CCZA – Demontovat tlakový spínač oleje redukovaného tlaku oleje -F378--1-. Pokračování pro všechny motory – Spínač našroubovat do kontrolního přístroje. – Zašroubovat kontrolní přístroj do držáku olejového filtru místo demontovaného spínače tlaku oleje. – Nastartovat motor a zvýšit otáčky. Pro motor s kódem BZB l Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 bar). l Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 bar). Pro motor s kódem CDAA, CDAB, CCZA l Při volnoběhu by měl být přetlak oleje 0,12…0,21 MPa (1,2…2,1 bar). l Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,16 … 0,21 MPa (1,6 … 2,1 bar). l Při otáčkách 3700 1/min by měl být přetlak oleje 0,30 … 0,40 MPa (3,0 … 4,0 bar).
Poznámka
U nového motoru během prvního 1000 km se může tlak oleje při 2000 1/min pohybovat v rozmezí 0,30…0,40 MPa (3,0…4,0 bar). Pokračování pro všechny motory Jestliže nebylo požadované hodnoty dosaženo: – Zkontrolovat, zda není znečištěné sítko v trubce sání oleje.
Poznámka
Také mechanická poškození, např. poškozená uložení mohou zapříčinit příliš nízký tlak oleje. Není-li zjištěna žádná závada: – Vyměnit olejové čerpadlo → Kapitola. Je-li požadovaná hodnota překročena: – Vyměnit olejové čerpadlo → Kapitola.
Poznámka
Před montáží nového olejového čerpadla zkontrolovat olejové kanály horního dílu olejové vany na znečištění.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...