Přejít na obsah

BlaXpiritova eReSová karkulka


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Tak po delší odmlce jsem si udělal radost v podobě úpravy jednotky (a nových znaků).

 

Za úpravu jednotky bych chtěl tímto poděkovat Petrovi z SGS Motorpower za opravdu nadstandardní služby, výborný přístup a spoustu rad (kromě kvalitně odvedené práce). Níže se můžete podívat na graf z úpravy:

post-36025-0-40766300-1405581664_thumb.png

 

A tady nové znaky, které všichni dobře znáte. :) Tento víkend se k výměně nedostanu, ale až ten přístí. Pak dám foto, až budou na autě.

post-36025-0-45966300-1405581788_thumb.jpg

 

No a už se těším na srpen na letní sraz, tak doufám, že vás tam uvidím co nejvíc. B)

 

P.S.

Zítra vyrážíme s kamarádem na Nürburgring a pár dalšími známými, tak sem pak můžu hodit pár fotek z naše výletu, kdyby to někoho zajímalo... ^_^

Odkaz ke komentáři

princes: díky... :)

 

Mishaw: S RSou opravdu jezdit nebudu - na to mám svojí dieselovou Karkulku moc rád, abych jí trápil na okruhu. :D Já tam jedu "jen" jako spolujezdec s kamarádem, kterým má poladěnou Hondu Civic Type-R a s pár dalšími známými, kteří pojedou s Nissan 370Z GT Edition, Porsche 911 (966), a pak ještě další s Caterham R500, Ferrari Scuderia a KTM X-Bow. Takže myslím, že celkem solidní sestava. Máme sebou GoPro, zrcadlovku, telefony, takže všechno bude pečlivě zdokumentované... :) Pak sem tedy hodím nějaké to foto...

Odkaz ke komentáři

princes: díky... :)

 

Mishaw: S RSou opravdu jezdit nebudu - na to mám svojí dieselovou Karkulku moc rád, abych jí trápil na okruhu. :D Já tam jedu "jen" jako spolujezdec s kamarádem, kterým má poladěnou Hondu Civic Type-R a s pár dalšími známými, kteří pojedou s Nissan 370Z GT Edition, Porsche 911 (966), a pak ještě další s Caterham R500, Ferrari Scuderia a KTM X-Bow. Takže myslím, že celkem solidní sestava. Máme sebou GoPro, zrcadlovku, telefony, takže všechno bude pečlivě zdokumentované... :) Pak sem tedy hodím nějaké to foto...

Mas recht, taky by me sralo porad zastavovat cestou na ring kvuli tankovani, kdyz to tvoje RSka zvladne na jednu nadrz :D
Odkaz ke komentáři

Takže jak slíbil, tak udělal. Tady máte pár fotek s našeho Nürburgring "závodnického" výletu. Kdyby to třeba náhodou někoho zajímalo a chtěl by více detailů, další fotky, nebo o tom výletu prostě jen pokecat, tak kdyžtak SZ, ať tu z toho nemám off-topic.

 

Každopádně výlet úžasnej, zážitek slovy nepopsatelnej a okruh naprosto dokonalej! Jestli někdo někdy budete mít příležitost se tam podívat, tak rozhodně neváhejte ani půl vteřiny. Jen to, co tam parkuje před Ringem na parkovišti za auta, tak hravě strčí do kapsy všelijaký "tuning srazy" tady u nás v Česku.

 

A teď už ty fotky:

 

Na začátku naší výpravy:

post-36025-0-98462200-1406114923_thumb.jpg

 

A tady už fotky z parkoviště před Ringem:

post-36025-0-34403500-1406114961_thumb.jpg

 

post-36025-0-36836800-1406114993_thumb.jpg

 

post-36025-0-11017500-1406115020_thumb.jpg

 

post-36025-0-90680400-1406115047_thumb.jpg

 

post-36025-0-71637100-1406115060_thumb.jpg

 

post-36025-0-06248300-1406115076_thumb.jpg

 

post-36025-0-98295400-1406115091_thumb.jpg

 

post-36025-0-64819300-1406115106_thumb.jpg

 

post-36025-0-52317500-1406115131_thumb.jpg

 

post-36025-0-97001800-1406115182_thumb.jpg

 

post-36025-0-26652600-1406115150_thumb.jpg

 

post-36025-0-06772500-1406115281_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jen taková rychlá otázka. O víkendu se konečně chystám měnit staré znaky za nové. Máte nějaký osvědčený, jednoduchý postup, jak je vyměnit, aniž bych nějak poškrábal lak na autě a vzadu, abych nemusel vyndavat plast z vnitřku kufru?

 

Slyšel jsem, že to někdo dělal kreditkou (resp. nějakou reklamní plastovou kartou), ale rád bych se zeptal i na další způsoby.

 

Díky...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj lidi, řešil jste tu už někdo výměnu, resp. opravu/vyčištění/vyřešení problému s filtrem pevných částic? Mám najeto nějakých 119tkm a jak to tak vypadá, tak se filtr brzy odporoučí - čím dál častěji se rozsvítí kontrolka DPF žádající regenerační jízdu, o které jsem dřív téměř ani nevěděl.

 

Jde mi o to, co je nejlepší řešení pro auto samotné. Nejde mi o to ušetřit každou možnou korunu jen kvůli tomu, abych nemusel kupovat filtr nový. Pokud je to to nejlepší řešení, tak filtr samozřejmě koupím a vyměním. Ale slyšel jsem pár názoru, že případné odstranění filtru sníží spotřebu, ušetří výfukové potrubí a tak.

 

Někdo, kdo už tento problém řešil a mohl by přispět se svojí troškou do mlýna?

Odkaz ke komentáři

Já bych k někomu zkušenějšímu zajel na diagnostiku, zkusil to například přes VAS zdiagnostiovat/zregenerovat...jestli to nepomůže, pak bych to asi nechal vyndat, abys mohl nějak dál jezdit. Nebo prodávájí polské DPfka, otázka kolik to vydrží... nebo nejhorší varianta koupit nový, ale to nevím jestli to má smysl do toho auta dávat..

 

brácha má 103kw BMM taky rok 2007 a cca 160 000 km a furt bez problému. auto taky jezdí často krátký trasy.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

To je to - před dvěma týdny už jsem to na diagnostice měl, protože to spadlo do nouzového režimu a musela proběhnout regenerace přes diagnostiku... :wacko:

 

Jenže za tři dny na to se kontrolka rozsvítila znova, takže zase jsem se musel projet... Jde mi fakt jen o to, jaké je nejlepší řešení tohodle problému...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...