Přejít na obsah

napajedlak

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    398
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Zájmy
    Ryby, sport...hlavně kolo :) a taky práce přece :D

Návštěvy profilu

982 zobrazení profilu

napajedlak's Achievements

0

Popularita

  1. Jak říká marcin. Určitě ven, bohužel ty dveřní jsou tam zatavené, třeba je odvrtat a pak už to není ono, na oboustranku je to na prd, možná nějaký silikon. Mě se to vzadu doteď občas odchlípne.
  2. Já mám lakováno a nemůžu si stěžovat. A při ceně black piano lišt jsem za lak rád.
  3. Nucený přesun na Themisto, ale docela se mi to i líbí :)
  4. Ahojte. Taky přidám svoji zkušenost. Každých cca 170km mi zmizel celý obsah nádobky. Měli jsme podezření na chladič výfukových spalin, což se naštěstí nepotvrdilo. Po natlakování se zjistilo, že je prasklá plastová příruba na hlavě za pár stokorun. Taky jsem viděl nejhorší scénáře, prasklá hlava, chladič spalin atd. Snad to někomu pomůže, ne vždy je to ta nejhorší varianta.
  5. Ahojte. Taky přidám svoji zkušenost. Že hladina kolísá je normální, ale mě každých cca 170km mi zmizel celý obsah nádobky. Měli jsme podezření na chladič výfukových spalin, což se naštěstí nepotvrdilo. Po natlakování se zjistilo, že je prasklá plastová příruba na hlavě za pár stokorun. Taky jsem viděl nejhorší scénáře, prasklá hlava, chladič spalin atd.
  6. Tak teda nevím, kotouče které mi na třecí ploše oreznou tak, že brzdí jen 70% plochy, jak psal header, takhle si asi vyšší řadu Bremba nepředstavuji. Měl jsem vzadu ještě loni origo a byly zbržděné hezky celou plochou, jeho zrezly a nemyslím, že brzdí málo. Ty desky s keramikou hlavně kvůli kolům a třmenům, to je jasné, že to nebude brzdit víc. Ty 345tky se teď objevují docela často, je to taky varianta
  7. seib psal stejnou sestavu a taky na prd... Na to, že si za to nechají docela zaplatit a pak nakonec funguje lépe Ate+Ate. Děrované Zimmermany zase praskají mezi vrtáním... Asi to fakt skončí u obyč Ate a jejich keramikách. Zkusit ty Brembo sport + jejich desky a zjistit, že je to nakonec to samé je drahý pokus. A jestli reznou....
  8. https://www.brzdybrembo.cz/vrtane-brzdove-kotouce-brembo-sport-fd-172-000/ takže 7,5tis Kč za tohle budou vyhozené peníze jo? :(
  9. header: Právě jsi byl jedním z nich, kvůli kterým jsem do nich chtěl jít s těma keramickýma deskama. Řešilo se to v sekci brzdy a docela jsi to chválil mi přišlo. Jen že jsou hlučnější se tam psalo. Co se stalo? košin: tohle jsou právě děrované, drážky jsou Brembo max mám dojem. Já tam teďka mám nějáký no name, brzdí to fakt hrozně a kotouče už mám nějákých 5-6tis km pod limitem. Takže pro mě bude cokoliv skok dopředu.
  10. Já mám plastové a je v něm netěsnost přes ovládání těch klapek, turbo to pořád přetláčí a na brzdě měla jen 162koní. Tak jsem dal tady na místní členy a sehnal jeté, hliníkové z Passata za desetinu ceny nového, akorát to vyčistit od těch zapečených usazenin no...
  11. Ještě je ve hře Brembo Sport, klasika 312mm + nějáke desky s keremikou, co nešpiní kola. Jinak sání už je zevnitř vyčištěné, ale asi jsem to přehnal, ten hliník dostal takovou "patinu" :D
  12. A je tam ten rozdíl až tak znatelný, že stojí za ty peníze navíc? Já s tím autem mam cca 70 000km a ty předky měnil ještě předchozí majitel, takže mají kolem 90tis km.
  13. Za dva jeté brdiče, 2 nové kotouče nějáké Polské značky a dvoje desky + plechy? Vždyť za to pomalu nakoupím vše v origininále... Každopádně je tam sáni KO, ztrácí se chladící kapalina, DPF je dle Funa na pokraji životnosti, takže asi nebudu s brzdama moc vymýšlet...
  14. Já našel jedny za 10k, jeté a druhé nové za 14, děkuji pěkně.
  15. Jelikož jsem chtěl 345 brzdy a na ty bych 16" nedal. Bohužel se nepodařilo sehnat za rozumný peníz, tak zůstalo jen u kol. :unsure: Spokojený jsem, na druhou stranu +- tento výkon by to auto mělo mít bez chipu :wallbash: pořád tam lítá cca 20koní.
×
×
  • Vytvořit...