Přejít na obsah

Kopnutie resp.otras motora pri štarte


Guest LE  JANO

Doporučené příspěvky

Guest LE  JANO

Pozdravujem,

 

viem, že to tu už bolo popísané až až, ale fakt už som v koncoch, som zvedavý kto sa nájde a poradí mi.

 

Keď naštartujem auto, tak cítim silný kopanec resp. otras do riadiacej páky robí to len pri zahriatom motore.

 

Teraz bolo tu popísané ohľadne vymení veľa.

 

Takže čo bolo menené a vôbec sa to nezlepšilo skôr by som mohol napísať čo som ešte nemenil -- spojka komplet,výmena rozvodov,nové palivové čerpadlo, tesnenie vstrekov, kabeláž k vstrekom, vyčistený EGR ventil, nový tandem, nový štartér detto batéria, všetky silenbloky, snímače teploty, snímač teploty paliva, na aute realizované čipnutie od CIMBU.

 

Včera som bol u mechanika ohľadne riadiacej jednotky všetko OK, tlaky, predvstrek, kontroloval proste všetko a zaujímavé všetko OK. Ináč robilo to aj pred čipnutím.

 

Kto sa nájde a poradí, mám dojem že som už vymenil skoro všetko, asi to pôjde iným spôsobom až vymením celé auto :-))

 

Chcem sa opýtať ešte jednú vec či by to nemohlo byť v ukostrení motora.

 

Prosím poradte a pomôžte ak niekto mal podobný problém.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest LE  JANO

Ahoj, co vim tak lide menili strater, nebo baterku, nebo pak soft. uprava... :)

Ahojte, až sa to tu hanbím napísať, keď som kupil auto, tak mi odišlo palivové čerpadlo samozrejme nie za malé peniaze vymenili a vtedy to začalo.

 

Trhanie pri 3 a 4 stupni atď. ako vidíte predošlú prosbu o pomoc som poriešil už bez akéhokoľvek mechanika, ale samozrejme hlavne vďaka tomúto fóru.

 

Takže som sa rozhodol ešte pre jeden pokus, namontovanie spätného ventilu k palivovému filtru, no a na moje počudovanie mal som prepojené hadičky prepad šiel na prívod a prívod na prepad, neviem ako auto mohlo ísť ale najazdil som fakt dosť veľa km takto. Samozrejme spätný ventil som tam nedal.