Boooger Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 Ahoj clubáci, skoro po roce co mi ukradli mou černou oktu 2.0 tdi dsg (MR2007), jsem si včera pořídil mladší sestřičku 1.6 TDI DSG v krásné bílé barvě. Až se trochu víc zžijeme, udělám pár lehkých designových úprav (folie, maska, mračítka, nové loga a samozřejmě kola :-)) Trochu info o výbavě: Škoda Octavia II Combi Ambiente 1.6 TDI 77KW MR2010 Multifunkční volant 6 x airbag 4 x el. okna Dešťový senzor 7º DSG Park. senzor vzadu Xeny Doufám, že si ji užiju déle než její předchůdkyni. A užijeme si společně spousty šťastných kilometrů. Lukyn PS: přikládám na rychlo jen pár fotek, později dodám další a i s úpravami :-) Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 Peknaa snehurka ...len tie xeny na tej fotke nejak neni vidiet :) Odkaz ke komentáři
Boooger Odesláno Duben 24, 2014 Autor Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 Teď možná budu za debila, ale to nejsou xenony? Jsem amatér bylo mi to tak prodaný a ty čočky mi tak taky přijdou Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 Nie, to nie su xenony, ale klasicke halogeny v cocke. Xenony FL maju hlavne natacanie do stran, co je vidiet uz na prvy pohlad a ked to je origo, tak na narazniku su ostreky svetiel...nehovoriac o nivelacii, co je automaticky naklon svetiel podla zatazenia naprav (cize v palubovke by si nemal manualne ovladanie sklonu svetiel, co ty tam mas). A okrem toho, staci pozriet zozadu svetla a hned uvidis, ze tam neni vybojka, ale ziarovka H7. Isiel by som za predajcom a nakopal ho do prdele, ak ti tvrdil, ze su to xenony P.S: kazdopadne halogeny v cocke su uplne postacujuce, ak mas dobre ziarovky ...ale za taketo zavadzanie by si dotycny zasluzil nafackovat. Odkaz ke komentáři