Přejít na obsah

Original ALU vs. replika ALU


Ol@f

Doporučené příspěvky

Nezdá se mi v souvislosti se škodováckými ráfky termín replika,alespoň pokud já jsem se s ním setkal,tak u drahých ráfkům např,BMW,Audi atd.

Tady zřejmě kvalita replik bude pozadu.

Pokud jsi však měl na mysli orig. ráfky Škoda,ty se asi ani v replice nevyrábějí, versus ráfky aftermarketových výrobců(DOTZ,Dezent,MAM,Ronal atd.) bude kvalita obdobná,vždyť např Ronal je dodavatelem některých vzorů pro škodovku.Názory se ovšem budou lišit dle individuálních zkušeností majitelů,jako na vše,že :o

Vydávání typových listů není asi tak problém kvality,jako spíš nezájmu výrobce ,nebo spíš dovozce té které značky ráfků ,absolvovat schvalovací proces na MDČR.Tato kola ve velké většině mají typové zkoušky a schválení TUV výrobce příslušné země EU.Cybí jim pouze vydat naší specialitu :D typový list.Těmto dovozcům bohužel stačí,když si lidé kupují jejich kola v rozměrech které mají povoleny výrobcem vozu.

Naštěstí ale,značek ráfků,ketré jsou TL vybaveny přibývá,seznam je na stránkách MDČR.

 

http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Dov...ku_a_pneumatik/

Odkaz ke komentáři

Ja koupil repliky VW Golf V na moji Octu zatim jsou zkusenosti vcelku dobre ale jeste o tom nemuzu vic rikt najel jsem na nima jenom cca 2000km mestke jizdy a to neni pro nejake rezime moc. Ale repliki se predevsim lisi v zpracovani a lakovani. Treba ty moje jsou vcelku dobre, ale maji na nekterih misteh blbe udelane hrani, zejmena na vnitrsni strane rafku, lakovani tak-tak, neni spatne ale zase jsou tam male chibicki ale nic zavratneho. Jak je to s kvalitou materialu nevym, nekteri rikaji ze jsou skoro jako original, nekteri rikaji ze se hodne krivi a ze z toho odpada brava. Jo a npr. ty moje 16"-ky z letnima pneu 205/55R16 jsou tezke 20kg a plehace 15" se zimnima pneu 195/65R15 maji 18kg takze to zase neni zvlastni rozdil!

 

Jo a vetsina replik VW Audi bude mit dva druhy sroubu teda 10 direk (5x100 a 5x112).

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
co jsem mel moznost porovnat ja, tak 16 plech s gumou byl o dost lehci nez Protheus 17 s gumou...ale tohle porovnani neni zrovna optimalni...to je mi jasne...ale osobne bych vahu kol zas tak neresil...sice to ma na vse mozne vliv...ale vypada to tak hezkyyyy!!! :smich:

 

Hmotnost neboli váha kol je dost velký problém.a čím těžší tím opravdu horší. Mám asi 3 měsice RS-o, 147 kW čili 200koní. Byly na tom orig. 18 Zenith,hezky to vypadá i sedí,ale... Byl jsem s nimi spokojen ,jen pokud jsem tam ted nadal funglovky zimáky a to na 16 alu discích.Neměl jsem možnost porovnat hmotnosti těchto kol na váze ,ale už při ručním přehazování byl ten rozdíl sakra znát,řekl bych tak o 1/3 lehčí 16-tka. Takže i na 200k autě je rozdí v jízdě dost znatelný,18 -cky jsou značně línější díky té větší hmotnosti,horší akcelerace, průměrná spotřeba o zhruba 1 litr vyšší, více to hází na nerovnostech s volantem. Když se rozjedou, tak už je to v pohodě,ale zas musí člověk brzdit a zas zrychlovat....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...