Přejít na obsah

Ventilátor chladiče jede i za studeného motoru.


Doporučené příspěvky

Čau Borci, prosím o radu, mám oct2 1Z 2.0TDI 103KW.a mám problém v tom že se mi spouští oba přední ventilátory na chladiči hned po zapnutí klíčku do první polohy a za studeného motoru, zjistil sem že i klimatizace nechladí, může to spolu souviset a včem může být závada? Předem dik za každou radu.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj, když se mi někdy zapne ventilátor, už se sám nevypne i při vypnutí motoru jede stále. Jediný co funguje je když je vypnutý motor a ventilátor běží, znovu nastartuju a vypne se. Když to takhle neudělám tak si vesele běží dokud nevytluče baterku. Na diagnostice nic.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj, když se mi někdy zapne ventilátor, už se sám nevypne i při vypnutí motoru jede stále. Jediný co funguje je když je vypnutý motor a ventilátor běží, znovu nastartuju a vypne se. Když to takhle neudělám tak si vesele běží dokud nevytluče baterku. Na diagnostice nic.

Ahoj,vím že je to rok staré téma, ale povedlo se ti to nějak vyřešit?mám ten samý problém. Octavia combi 2 2006 2.0 TDI 103 kW diky

Odkaz ke komentáři

Ahoj, jo podařilo se mi to vyřešit, hloubkovou diagnostikou jsem zjistil, že čidlo tlaku chladiva v klimě hlásí nízký tlak, to byla jedinná věc na diagnostice a klima opravdu nechladila, jel jsem si naplnit klimu a při plnění prasklo zmíněné čidlo tlaku chladiva, to byl důvod proč chladivo ušlo. Vyměnil jsem čidlo tlaku chladiva, naplnil klimu chladivem a sahary jsou v poho. A když jsem zmíněný problém konzultoval s dlouholetým technikem ve škodovce tak se i on sám divil a nedokázal mi to vysvětlit :D že když není chladivo tak jedou sahary po zapnutí klíčku na plno.

Odkaz ke komentáři

Ahoj, jo podařilo se mi to vyřešit, hloubkovou diagnostikou jsem zjistil, že čidlo tlaku chladiva v klimě hlásí nízký tlak, to byla jedinná věc na diagnostice a klima opravdu nechladila, jel jsem si naplnit klimu a při plnění prasklo zmíněné čidlo tlaku chladiva, to byl důvod proč chladivo ušlo. Vyměnil jsem čidlo tlaku chladiva, naplnil klimu chladivem a sahary jsou v poho. A když jsem zmíněný problém konzultoval s dlouholetým technikem ve škodovce tak se i on sám divil a nedokázal mi to vysvětlit :D že když není chladivo tak jedou sahary po zapnutí klíčku na plno.

Možná proto, že chladící výkon je malý a tak se to ventilátory snaží zlepšit.

 

Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ahoj. Potřebuji radu. Octavia II 1.9tdi 77kw 2006. Kolísala ručička teploty motoru až k nule, prostě lítala nahoru a dolu. Při otočení klíčků se spouští oba ventilátory. Diagnostika ukázala vadné čidlo chladící kapaliny. Po výměně čidla na motoru ventilátory pořád běží ale ručička teploty už ukazuje normálně (když je venku 25° tak vyleze k 70° a na 90° až po dlouhé jízdě při rychlosti nad 100km/h. Prostě to ventilátory chladí.) Diagnostika pořád píše chybu " P0118 Engine Coolant Temperature - Circuit High Input Sestava byla vygenerována pomocí EOBD Facile od Outils OBD Facile " a teplotu ukazuje -40°. Poradíte někdo?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...