Přejít na obsah

Vůbec netáhne!


Doporučené příspěvky

Guest suprpetan
SETRVÁk !!!!!!!!!!!!!!!! to víš dvouhmota :palec:

 

 

:palec: Už jsem tu příhodu se setrvákem taky měkde slišel ale ře se to takhle projeví ...,ale když nadtím tak přemíšlíl tak asi jo. Takže komplet spojka +setrvák? Na octávce jsem ho nikdy neviděl takže ani netuším jak to tam vvypadá ale měco jakože uložení přes gumu :angry: . Asi to znáš,co se muže stát? Je výměna akutní? Jinak zatí ti dík. :(

Odkaz ke komentáři

Diagnostika napsala....překročení horní meze plnícího tlaku - sporadicky.

A jak sem byl u mechanika, tak to poslouchal a to divné zakvílení při ubrání plynu a prej to dělá turbo, že to asi bude to guferko nebo ložisko v háji. Díval sem se aji na naklápění lopatek a to funguje, když sem hejbal tou tyčinkou co vede do turba z té nádobky. Takže ho budu muset dat repasovat. Co takhle čtu ceny repasů....kolik je tak normální cena repasu turba?? Mně se zdá rozumný tak od 6 do 10 tisíc. A co oni mění...akorát tuším ložiska, gufera, tu osičku pokud je v háji a vyčistí ho ne?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

A tomhle je hodně popsáno v powerdiesel fóru....na zhášení by to nemělo mít vliv prej a na zahřívání asi trochu. Já prvně vyzkouším odpojit jenom podtlak od egr k ventilu, tu slabou hadičku a zaslepit ji,co to bude dělat,když se vlastně nebude klapka otvírat a nepotečou tam spaliny z výfuku. A aji se tam dá to otvírání omezit na vagu. A pokud máš rok v. víc jak tuším 2004 tak ti bude zlobit kontrolka a musí se to odladit softwarově.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
A tomhle je hodně popsáno v powerdiesel fóru....na zhášení by to nemělo mít vliv prej a na zahřívání asi trochu. Já prvně vyzkouším odpojit jenom podtlak od egr k ventilu, tu slabou hadičku a zaslepit ji,co to bude dělat,když se vlastně nebude klapka otvírat a nepotečou tam spaliny z výfuku. A aji se tam dá to otvírání omezit na vagu. A pokud máš rok v. víc jak tuším 2004 tak ti bude zlobit kontrolka a musí se to odladit softwarově.

Když tam dá ten kit tak tam nebude mít ani tu klapku a správně se obává že to bude třást s motorem při zhasínání nechal bych jí tam

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
:D Už jsem tu příhodu se setrvákem taky měkde slišel ale ře se to takhle projeví ...,ale když nadtím tak přemíšlíl tak asi jo. Takže komplet spojka +setrvák? Na octávce jsem ho nikdy neviděl takže ani netuším jak to tam vvypadá ale měco jakože uložení přes gumu :( . Asi to znáš,co se muže stát? Je výměna akutní? Jinak zatí ti dík. :palec:

Záleží jaký máš typ motoru pokud ALH je tam už dvouhmota a pokud ti můžu poradit tak ji vyměň za jednohmotu takhle jsem to udělal já použil jsem komplet set s fobie 1.9 TDI a mám klid :P a třese se ti to i na volnoběh? zkus se podívat na vnitřní kloub na poolose taky to může být tím

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Myslíš si, že bude vadiť, keď bude ventil chodiť hore-dolu "naprázdno"?

Záleží kde všude máš záslepku jestli jen u turba bylo by lepší zaslepit i hadičku pokud i u ventilu tak to neřeš

Odkaz ke komentáři

Tomu poslednímu nerozumím jak se ptáš , kde všude má záslepku. nechápu záslepku u turba? Sem myslel, že se dává záslepka pod ventil, co de od výfuku a do podtlakové hadičky co de od modulátoru egr....já mám akorát záslepku od výfuku a ventil mi normálně chodí naprázdno. Tak to může byt ne??

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Tomu poslednímu nerozumím jak se ptáš , kde všude má záslepku. nechápu záslepku u turba? Sem myslel, že se dává záslepka pod ventil, co de od výfuku a do podtlakové hadičky co de od modulátoru egr....já mám akorát záslepku od výfuku a ventil mi normálně chodí naprázdno. Tak to může byt ne??

No když dáš jen k turbínce a nemáš už EGR v dobré kondici tzn. že ti propouští zkrze pouzdro u membrány tak ti to stále bude podfukovat a mlátit se zbytečně vzduch trerý má jít do válců

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...
  • o měsíc později...

zdarec, nekdy se mi stava ze mi auto tahne jak blazen turbo krasne bere celou cestu vse je oka, ale pak jak vypnu motor a jedu treba nekde za par hodin tak se mu nejak nechce jet, vubec necitim tah turba...poradte prosim

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zdravím, nebudu zakládat nic nového, ale mám dotaz k váze vzduchu. Asi jí mám podle diagnostiky v háji, ale nejdřív bych chtěl zkusit jinou. Mám O1 ASV 81kw, kamarád má tu samou, ale 66kw. Když bych si půjčil jeho váhu a dal jí ke mně, bylo by to možné? Jenom to prohodíme nebo se musí zase na počítač a něco nastavovat? Díky moc :palec:

Odkaz ke komentáři

Čau chlapi, podobnej problém o tom, že auto netáhne, a že to může bejt spousta věcí jsem už slyšel hodně. Ale měl jsem ibizu tdi s motorem AFN, měl jsem taky problémy se ztrátou výkonu, nouzovým režimem, a tak jsem pořád špekuloval s váhou, ventilama vzduchu, a nakonec to stejně bylo turbo, který se muselo vyčistit, a zas nazpátek. Mám teď chvíli octavii 81 kw ASV, a taky cukala při vytočení, a necítil jsem ten pořádnej zátah, ale tak říkal jsem si, jasně ibiza byla lehká, je dobrý tohle brát v potaz. Pořád to ale nebylo ono, zhoršovalo se to, přidal se i nouzový režim. A tak jsem dal nový silikonový hadičky, bylo to to samý, ventil dobrej, nakonec to stejně zase bylo turbo, který jsem nechal vyčistit. Nebylo ani plný spalin, ale dokonce zarezlý . Takže ať člověk chce, nebo nechce z 95% je to vždy turbo. Po vyčištění jsem ještě dal novej EGR ventil (starej byl slušně vyhulenej), a můžu Vám říct, že to neni nijak upravovaný, jen sériovka, a jede to jak "voheň". V plný zátěži, a tahá to jak traktor :palec: tak jestli tahle zkušenost zas někomu pomůže :pivo:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...