Jump to content

RNS510 a paměť cílů


Recommended Posts

Tento návod popíše jak používat import cíle do paměti cílů na navigaci RNS510 pomocí SD karty.

+ udělátko na tvorbu cílů na počítači ;-)

 

 

Předpoklady:

1. počítač s připojením na internet a možností zapisování na SD karty

2. navigace RNS510

3. SD karta (ne SDHC - alespoň mě navi SDHC nebere)

 

EDIT:

- popsáno pro FW 1164

- na FW 2664 je možné načítat cíle přímo z SD karty a navi bere i SDHC + je možné do adresáře "gps-pictures" ukládat obrázky s GPS EXIF informací

Edited by j0ska
Link to comment

Jak vytvořit .vcf bude popsáno později.

 

Na SD kartě vytvoříme adresář "destinations" do kterého budeme kopírovat .vcf soubory s informacemi o cíli.

Když je na kartě jenom adresář "destinations" s .vcf soubory tak se po vložení karty do navi zobrazí hláška chyba SD karty.

Když je na kartě nějaký mp3 soubor tak se hláška nezobrazí a začne přehrávání.

post-203-1245791242_thumb.jpg

Link to comment

Jak vytvořit .vcf soubor:

 

První možností je zarregistrovat se na stránkách http://vwlabs.com/

Říct, že máme prasáka nebo leguána a přes jejich rozhraní, flash plugin a google mapy získat .vcf soubor.

Tato možnost má nějaké nevýhody.

- mapy české republiky nejsou moc podrobné a neznají tolik čísel popisných jako mapy.cz.

- není možnost editace

- všechny české znaky se na navi zobrazí jako otazníky (testnováno na 3T0)

 

Z toho důvodu jsem spáchal prográmek který .vcf soubory umí udělat na základě souřadnic z http://mapy.cz/

- umí některé české znaky (vysvětlení je v záložce "Jak na to")

- můžete si detaily cíle upravit podle sebe

 

Zatím jenom screenshot, protože musím ještě poladit nějaké detaily.

post-203-1245791760_thumb.jpg

Link to comment

Tak dej vědět. :wub:

Je dobré, když chci nastavit cíl na adresu, kterou mapy neznají resp. se nedá zadat.

Dá se takhle dojet přímo před barák na libovolnou adresu. Ne jenom např. do hledané ulice.

Edited by j0ska
Link to comment
  • 2 months later...

Mozno som lavy ale mne pri importe do Navi hodi chybovu hlasku (nemuze skontrolovat)alebo tak nieco a bod ciel sa nenakopiruje. Aj pri vytvarani v PC po zadani GPS suradnic z mapy.cz hodi hlasku: ''17,322 in not valid floating point value''

 

Ak j0ska vies kde by mohol byt problem daj prosim vediet, ten programek vyzera zaujimavo.

 

Dik :)

Link to comment

Zadáváš asi špatně souřadnice GPS i když by to teoreticky jít nemělo.

 

O formátu souřadnic se rozepisuju v záložce "Jak na to"

 

Možné formáty zadávaných GPS souřadnic:

 

Loc: ss°mm'vv.vvv"N, ss°mm'vv.vvv"E

Loc: ss°mm'vv.vvv", ss°mm'vv.vvv"

ss°mm'vv.vvv"N, ss°mm'vv.vvv"E

ss°mm'vv.vvv", ss°mm'vv.vvv"

 

s - stupně

m - minuty

v - vteřiny

 

Zkusí jít postupně podle návodu a musí to jít.

 

EDIT. Ještě mě napadá, že by mohlo zlobit nastavení oddělovače desetinných míst v systému.

Edited by j0ska
Link to comment

Tak jsem jen tak zkusmo v místním a jazykovém nastavení systému dal jako desetinný oddělovač místo čarky tečku a hází mi to taky tu chybu hned po spuštění.

Zatím jsi jediný kdo to tak má nastavené. Máš k tomu nějaký speciální důvod?

Napadá mě, že by to mohl mít anglický systém Windows.

 

Uvidím co se s tím dá dělat. Zatím na to asi nebude čas, ale pokusím se s tím něco časem udělat.

Link to comment

Jeden navrh na vylepseni - pri prechazeni mezi jednotlivymi policky klavesou TAB se preskakuje dost napreskacku:

Ulice -> Mesto -> Popis -> Kraj -> Stat -> GPS -> PSC -> Generuj!

 

Slo by to udelat poporade odshora? :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...