borlan Odesláno Červen 10, 2014 Sdílet Odesláno Červen 10, 2014 Kdysi kdesi jsem získal info jak spustit diagnostický mód přes panel Climatronic (O1 1.9tdi 2004). Vytiskl jsem si seznam chybových kódů. Teď po čase jsem si to spustil, vyhodilo mi to 2 kódy a zjistil jsem, že ten vytištěný seznam není kompletní. Navede mne někdo kde je kompletní, nebo mi ho dokonce rovnou pošle? Pro urychlení byste mohli i rovnou napsat co je chyba 4F8 a 4FA... Dík předem za kvalitní info... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Červen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 10, 2014 (upraveno) Tak jsem si částečně pomohl sám přes odkaz co jsem před chvílí našel: http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/Climatronic.htm Tam mi píše po vložení kódu "servomotor centrální klapky" a druhý "servomotor přetlakové klapky"...co to ale konkrétně prakticky může znamenat? Jaké mohou být možnosti nefunkčnosti servomotoru, resp. klapky? Chyby jsem totiž vymazal a i když jsem Climatronic projel ve všech možných režimech, tak se chyba zatím nevrátila. Tak co to mohlo být? Nemůže to být jen nějaké suché ložisko a motorek nepřemůže občas klapku? Že by se jen mázlo a bylo zas na dlouho ok? Blbost? Chystám se taky za kamošem na VAG jestli budou výsledky diagnostiky stejné, rád bych si potvrdil rovnocennost obou metod (VAG vs. Climatronic). Jinak - začal jsem se rozhlížet po chybách v momentě, kdy mi nešlo zapnout foukání ze středových a bočních mřížek, furt mi to foukalo jen na nohy i když jsem zapnul ručně foukání nahoru. Ve vedru to bylo pěkně na houby. Trochu pomohlo zapnout odmlžování. Pak to nějak do druhého dne pominulo. Teď to víc sleduju a má to občas náběh zase na tu závadu, ale naštěstí se to za chvilku srovná a já můžu klimovat na tělo, jinak by mě v těch vedrech kleplo, na nohy to nestačí, jen zebou a přitom nejde dejchat... Ony ty klapky asi nezůstávají po vypnutí klíčku v poslední poloze, ale "lehnou" do nějakých výchozích poloh. Po zapnutí zapalování se pak snaží dostat do panelem dříve nastavených poloh a zřejmě to občas u mne nezvládají. Taky bylo vždy slyšet po zapnutí klíčku z palubky takové vrčení-drhnutí...jako by někde nasucho vrzal-poskakoval plastový čep - je to normální, nebo projev nějakého začínajícího problému, který se po čase projevil špatnou funkcí klapek? Nevim... A co se týče toho seznamu - že ho mám neúplný není náhoda, všude narážím na nedokončený a plná verze se nabízí za poplatek...tak proto má kdekdo jen tu volně přístupnou část. Upraveno Červen 10, 2014 uživatelem borlan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 S klapkama občas bývá problém, jak je to už hodně staré a opotřebované provozem. Zkus napsat Vašovi nebo Rolbařovi, určitě budou vědět. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 Pri tych klapkach su dve bezn chyby - zodraty alebo inak poskodeny potenciometer - prasknute kolecko (preklzuje na oske a klapka sa nehybe) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 Prosím jak se do toho módu dostanu? na toledu to umím, na octě ještě ne, zobrazí taky teplotu motoru, rychlost atd? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 Na tom linku to mas napisane. Po zapnuti zapalovania stlac dlhsie spolu econ a vnutorny okruh (myslim, ze u mna to bolo viac ako uvadzane 2 sekundy treba drzat) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 debil, sorry, a koukám čísla stejný jak na toledu 51 teplota motora 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Červen 20, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 20, 2014 (upraveno) olisoft - to protáčení hřídelky, nebo ošoupání dráhy potenciometru dokáže diagnostika konkrétně vyhodnotit? Asi ne, spíš tam jsou jen nějaké koncáky polohy klapky a diagnostika porovná mezi požadovaným stavem a reálem podle koncáků a při rozporu nahlásí obecně chybu servomotorku. Tudíž se nedovím konkrétní závadu, jen která klapka hapruje? Jinak můj případ z úvodu - vymazané závady se ani po delší době znovu neobjevily. Ale nevím kdy tam naskočily, třeba už tam to hlášení bylo dávno předtím než jsem měl ten problém. Já tam dřív nekoukal, až teď při těch problémech. Nyní - klepu na dřevo - se to chová jako dřív (třeba ne úplně košer, ale takový stav jsem zvyklý a je funkční takže ok). Uvidím jestli někdy zase nastane ten úlet (nemožnost foukat z mřížek na palubce). Upraveno Červen 20, 2014 uživatelem borlan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Červen 20, 2014 Sdílet Odesláno Červen 20, 2014 Diagnostika to vyhodnoti ako zavadu servomotora, nevie spresnit co s tym mas. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Září 6, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 6, 2014 Tak super :( , ten můj odkaz na přeložení chybového kódu už není funkční. Ta moje klapka se zase začla "ozývat"...ten kód 4F8 jsem si naštěstí už dříve přeložil, ale mám problém najít stránky, kde bylo popisované jak se k té klapce dá dostat...byly tam i fotky...pochopitelně jsem si to nedal do záložek a teď i kdybych se po... tak nenajdu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Únor 11, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 Znovu oprašuji téma - fakt nikdo nemá kompletní výpis chybových kódů climatronic? Po internetu vidím viset všude jen částečný výpis (aniž by na to bylo upozorněno, zprvu jsem si vůbec nevšiml), kompletní je pak jen za prachy. Tak co? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekstod Odesláno Červenec 4, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2015 Tady jsem něco našel: http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml 1 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Červenec 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 7, 2015 Dík za snahu, ale to asi není co sháním...musí to být trojmístná hexa čísla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.