Přejít na obsah

Oprava mechanickych poskozeni


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

4000 je strasne jemná na ztrhnuti takhle prasacky zatrene díry kdy je barvami okolo ti spis chce 1000 trizact pak 3000 trizact a pak lestit ;) ale výsledek nikdy nebude stoprocentní ideální postup: povrch odmastit nitrem, steteckem nanest zakladovku, nanest barvu a připadne dle velikosti nanest lak. Každá vrstva musi poradně zaschnout jinak se broušením a lestenim strhne. A chce to u malých děr od kamínků dělat treba spendlikem nebo speciální korekční tužkou s hrotem aby se vyplnila jen čast bez barvy a nezatiral se lak okolo ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...