Přejít na obsah

koupě OC1 TDI 66kW - Dilema


Guest bububu

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny Octáváky,

 

Nám takové dilema, je to rozhodování o koupi ojeté OC1. Narodil se nám prcek a do krátký fabky 1,2 40kW se prostě s kočárkem nevejdem. Přemýšlel jsem nad octávou kombi 1,6 75kW tak z roku 04-05, trochu ta výbava jako clima, tažný + nejaká ta elektrika.

 

Jenže teď se sousedův táta zbláznil :palec: a kupuje na starý kolena Yetiho, přesluhoval kvuli tomu 2 roky, aby si to mohl koupit.

Svoje autíčko OC1 bude v březnu prodávat. Je to TDI 66kW z roku 98 limuzíma, bez clima, základ výbava 105000 km skutečných najeto, tento pán je úplně šílenec na údržbu auta, octáva vypadá jak nová, interiér bez škrábance, všechny předepsané prohlídky je samozdřejmost, řídí v rukavicích a do auta se přezouvá, na zadních sedadlách se snad nikdy nesedělo,

no prostě větší leštěnku jsem neviděl. Posledních 30000km najezdil po dálnici (120 víc se mu zdá rychle) za 2 roky cestou do práce z Ml. Boleslavi do Liberce., aby našetřil na tu Yeťárnu. No a tohohle mazla nabídl přednostně mě, ale že zatím neví kolik si za to říct.

 

A teď to dilema, půvoně jsme chtěli kombíka, climu, benzín - protože najezdím do 10000km za rok víc ne + nižší ručení,

 

na druhou stranu takhle zachovalé sousedovo fáro se jen tak nevidí, jenže ikdyž je zachovalé přece jenom je to 12 let staré auto, vše je OK jak jsem psal, ale s autem počítáme na delší dobu, nezačne odcházet spousta věcí ne opotřebením ,ale vlivem stáří? třeba všemožná elektrika od prkotin až po altík?

 

Ach jo mám z toho v hlavě bordel, chtěl jsem určitě benzín, kombi, climu a dneska si přijde soused, že mi nabízí jeho leštěnku.

 

Jen tak pro představu, kolik by si za to mohl asi říct?

 

Omlouvám se, že to píšu tak zmateně. jdu si něco nalejt, snad se to zlepší. :palec:

Odkaz ke komentáři

Zdar chlape no tak ti taky nevím ,ale rok výroby je jakej je říkáš že je to leštěnka ,ale máš prcka a klima si myslím je základ jo určo je fajn že to auto znáš tzn. sedí km apd. teď k tomu motoru motory se dělaly 2 druhy označení mají AGR toe tvůj případ a potom ALH je to novější motor tvé auto má pevné lopatky na turbu takže je o malinkato línější z nižších otáček než ALH to má naklápění lopatek dále máš asi i starší pal. desku tzv.letadlo no nevím myslím si osobně že jak píšeš že málo najezdíš tak ten diesel se ti moc nevyplatí dost záleží na té ceně já se přikláním k benálu :palec:

Odkaz ke komentáři

Ja bych udelal to co rika Jm pokud opravdu chces KLIMA i gdyz za teh 10000km rocne myslim ze neni zas takova potreba. Nejsem jsi jisty. Ale pokud je auto takove jak rikas, tak to je "zberatelsky kus" a tezko najdes neco takoviho ve volnem prodeji treba v bazareh nebo u skoda serviseh. To ze nema klimu je to velke minus ale jeste vetsi minu je to ze to pravepodobne nebude myt ABS a ten je podle mne dulezitejsi nez klima - prece 1,3 T neni zas tak snadno zastavyt. Osobnie bych tipnul cenu na ne vice jak 100.000 kc +/- 10.000 korun. Prece je to rocnik 98 a to ze nema klimu prece jenom srazuje cenu dole. A co se tice poruhovosty tak pokud se k autu hovalo slusne jak jsi rek tak s tim problemy nebudes myt (gdyz ano tak sem tam nejakej gumevej dil ale elektriki se obavat nemusis.

Odkaz ke komentáři

Už jenom z pohledu stáří bych naftu nekupoval - ať je auto jaké chce. 12 let staré auto je těžce za zenitem, i když se s ním jezdilo málo, protože guma, plasty, elektronika prostě stárne, křehne apod. a případné poruchy nejsou ani tak o tom, jak se s autem jezdilo a jak se k němu kdo choval, ale právě vlivem času.

 

Navíc - tehdejší základní výbava = dnes těžce podprůměrná.

 

Jako druhé auto pro úsporné dojíždění do práce, pokud bys to měl dál, což není případ uváděných 10tkm, bych to možná bral, ale jako rodinné auto už ne.

Odkaz ke komentáři

Ahoj všichni,

 

včera jsem si nalil nějak moc ;) . Co se technického stavu týče, je 100% bez debat. Nejezdím žádnej sport, takže těch trochu línějších 66kW by mi stačilo, (teď mám celých 1,2htp 40kW) prostě pohodář na silnici :) Ale víc jak 110000 kč za to asi né.

 

No k původně plánovanému benzínu - zatím nemám nic konktétního vyhlídlého a po bazarech to jsou všechno stočený auta a mnohdy bouračky.

Mě se zdá čím více hezčí a naleštěný, a s málo km na tacho, tím je to větší vrak - stočenej a rovnanej po bouračce.

No asi mám trochu paranoiu. Kdy si myslíte že je lepší kupovat autí na jaře v zimě? s ohledem na cenu.

Do nové OC bych mohl investovat tak těch 150-170.000, za to by už šlo něco slušnýho sehnat, né?

Odkaz ke komentáři
Ahoj všichni,

 

včera jsem si nalil nějak moc :) . Co se technického stavu týče, je 100% bez debat. Nejezdím žádnej sport, takže těch trochu línějších 66kW by mi stačilo, (teď mám celých 1,2htp 40kW) prostě pohodář na silnici ;) Ale víc jak 110000 kč za to asi né.

 

No k původně plánovanému benzínu - zatím nemám nic konktétního vyhlídlého a po bazarech to jsou všechno stočený auta a mnohdy bouračky.

Mě se zdá čím více hezčí a naleštěný, a s málo km na tacho, tím je to větší vrak - stočenej a rovnanej po bouračce.

No asi mám trochu paranoiu. Kdy si myslíte že je lepší kupovat autí na jaře v zimě? s ohledem na cenu.

Do nové OC bych mohl investovat tak těch 150-170.000, za to by už šlo něco slušnýho sehnat, né?

Zdravím Tě,pravda pravda.Taky jsem sháněl octavii po bazarech a výsledek? Dvě auta po havárii na předek a opraveno,přitom 100% tvrdili že to bouráno nebylo,ale když bylo měněno čelní okno a ještě fušerácky,že i já laik poznám že to není origo a je křivý sloupek u řidiče,tak to musela být fest pecka.další vozy nejasný puvod,a samozřejmě stočené kilometry.A proto jdu do octvie z rodiny kde mám jistotu původu i nalítaných km.Jinak hodně štěstí při výběru.Ta 66kW nemusí být špatná ale je dost stará.Já bych do ní nešel,ale to je jen můj názor.Za ty tvoje finance se určitě dá něco mladšího vybrat. :)

Odkaz ke komentáři

No pokud by byla opravdu v super stavu tak rozumna cena je tak 70 000,- ... ale osobne bych kupoval Octavii az po faceliftu 8/2000 kde bylo vyreseno spousta detskych nemoci auta.. osobne bych volil 66/81Kw TDi s alespon manual klimou 4x airbag a ESP pro bezpecnost pro rodinu na delsi uzivani.. pokud beru v potaz eko spotrebu TDi 5L a cenu 26kc za litr , tak to dela nakych 1,30,- /km na km s benzinem 7L a 28kc to dela 1,96,- /km pri 10tkm 13 000,- nebo benzin 19 600,- se i pri vyssi pojistce proste nevyplati.. navic pokud clovek jezdi svizneji tak se ceny jeste vice rozchazeji, navic tech 10tkm rocne je docela malo, staci pri zmene prace jen dojizdet vic km..

Upraveno uživatelem JasteR
Odkaz ke komentáři
Ahoj všichni,

 

včera jsem si nalil nějak moc :) . Co se technického stavu týče, je 100% bez debat. Nejezdím žádnej sport, takže těch trochu línějších 66kW by mi stačilo, (teď mám celých 1,2htp 40kW) prostě pohodář na silnici :) Ale víc jak 110000 kč za to asi né.

 

No k původně plánovanému benzínu - zatím nemám nic konktétního vyhlídlého a po bazarech to jsou všechno stočený auta a mnohdy bouračky.

Mě se zdá čím více hezčí a naleštěný, a s málo km na tacho, tím je to větší vrak - stočenej a rovnanej po bouračce.

No asi mám trochu paranoiu. Kdy si myslíte že je lepší kupovat autí na jaře v zimě? s ohledem na cenu.

Do nové OC bych mohl investovat tak těch 150-170.000, za to by už šlo něco slušnýho sehnat, né?

Vzpomínám na kolegyni, kdy v zimě - loni - sháněla dvojkovou kokinu tdi. V průměru měla 90tkm stočených :lol: a pak jdi, kua, do bazaru..

Odkaz ke komentáři
taky bych to nikdy nestocil, ale kdybych chtel prodat svoji OI, tak bych ani nemel sanci :D na tachometru 304ticis km, ale dam ruku do ohne za to, ze je v hodne dobrym stavu... a koupil by ji nekdo? nekoupil :palec:

No a toe právě u nás ten problém lidi jsou paka myslí si že tdi z roku 2002 bude mít najeto 90tis km i když ve skutečnosti má 300tis :palec: jelikož by to auto nekoupily proto s stáčí

Odkaz ke komentáři

ale uz jen logicky uvazovani... 7 (let) x 30 (tisic km) a nemuzes se nikdy dostat na nejaky cislo kolem 100tisic :palec:

 

cesky Pepici, no :palec: dokud bude poptavka, bude nabidka

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jako kdyby to bylo hodně levné tak možná. Klímu můžeš dodělat, zepet se tu třeba v: Vaše práce / opravy - profíci

na kolik by tě to vyšlo.

1,9TDi 66kW je dobrý motor a vydrží toho strašně moc o něj bych se nebál. A žere celkem nic.

Má to už aspoň tu lepší palubku? Ta stará je strašná.

 

Jinak levně koupit a dobře prodat asi zrovna nebude nejlepší volba. Pokud se tedy nechceš i stěhovat :smich:

 

Stejnak si myslím, že majitel si toho svého auta Váží jak píšeš a bude si ho cenit na dost peněz. Takže to nakonec bude pasé.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
Tak jsem zvědavej, jak budu já prodávat svojí OI. Koupil jsem jí novou v 8/2002 a do dneška mám najeto 110 000 km. Servisní knížka pouze po dobu lízingu. Pak si dělám poctivě všechno sám. Asi mi nikdo ty kilometry věřit nebude.

Ale jo bude hodně lidí věří a proto se smotává :palec::palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...