Přejít na obsah

Chyba 9473393 - Actuator stuck - motor pro pravou klapku teploty ?


Doporučené příspěvky

Ahojte,

poradíte prosím s tou první chybou ? Poslední dobou se mi zdá, že klima chladí poněkud intenzivněji než by měla... alespoň montážní místo popř. kde ji najdu, ať už klapku či regulátor, díky.

Ještě jsem trochu hledal a je možné, že to je Nastavovací servomotor pro klimatizaci V159 - 1K0907511B ? Taková ptákovina a 3000Kč ?

 

Ta druhá chyba vznikla po tom, co jsem začal po několika letech aktivně používat rezervní klíč....zdá se, že po dvou dnech se objevila jen jednou, tak to neřeším.

                Address 08: Auto HVAC       Labels: 5K0-907-044.clb
Control Module Part Number: 3T0 907 044 CA    HW: 3T0 907 044 CA
  Component and/or Version: Climatronic   H19 0607
           Software Coding: 0004000002
            Work Shop Code: WSC 73430 790 85294
              ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 (SK46)
                      VCID: 73EFC115DAAE091
1 Fault Found:

9473393 - Motor for Right Temperature Flap 
             B108D 71 [008] - Actuator stuck
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 83
                    Mileage: 129561 km
                    Date: 2060.14.27
                    Time: 18:10:31


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
Control Module Part Number: 1K0 937 087     HW: 1K0 937 087 
  Component and/or Version: BCM PQ35  H   020 0361
           Software Coding: 46180AB8F861F1C040080080100091E407F900AE626D8560640540000000
            Work Shop Code: WSC 33361 790 00999
                      VCID: EED95061398CA49
1 Fault Found:

00956 - Key 2 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100101
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 86
                    Mileage: 131015 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2125.14.01
                    Time: 14:42:56

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.60 V
                        OFF 
                        ON 
                        Term 50 Off
                        OFF 
                        OFF 


Upraveno uživatelem Sharkys
Odkaz ke komentáři

No nic, zdá se, že to je opravdu 1K0907511B - klapka V159... zatím jsem to rozebral, promazal (jelo to již na sucho), vrátil zpět, provedl základní nastavení limitních hodnot pro klapky v jednotce klimatizace v sekci základní nastavení. Zatím bez chyb, ale to uvidím až po čase. Pokud se to bude opět objevovat, nová vyjde na těch cca 3000Kč, na eBAY použitá i s dopravou okolo 800Kč.

 

Pokud byste se do toho někdo náhodou pouštěl, pozor na airbagy resp. spínač vypnutí airbagu spolujezdce, rozhodně nutné odpojit baterii (pro zkušenější je to samozřejmost, já jen kdyby to někdo dělal poprvé jako já...)

 

post-4250-0-43470600-1404660120_thumb.png

post-4250-0-65004500-1404660124_thumb.png

post-4250-0-03874300-1404660130_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...