Přejít na obsah

Zaměnitelnost převodovky DUU za DLP


Doporučené příspěvky

Zdravím, chci se zeptat - mám oktu 1.6 SR benál, 74 kw.



Původně jsem tam měl převodovku s kódem DUU, ta se mi rozsypala a sháním novou.



Dostal jsem nabídku na převodovku s kódem DLP - chci se tedy zeptat, bude tam pasovat ?Udajně je pouze rozdíl v tom, že ta DLP má vyřešen problém s trháním nýtů.



Zkrátka, dočetl jsem se, že je to zaměnitelné i za další převodovky - třeba i SDi.



Jinak je to ta převodovka, která má tu otočenou spojku, má spojkovou páku na převodovce nebo něco takového.. Obě mají stejný kód 02K.



Je to tedy zaměnitelné ? V může být i rozdíl v převodech případně ? jak se to může projevit ?



Děkuji moc :)


Odkaz ke komentáři

Volal jsem ještě jednomu človíčkovi, který nabízí repasované převodovky a celkově se jimi zabývá, že je zaměnitelná, akorát si budu muset koupit čidlo na zpátečku (tedy aby se nejspíš rozvítila světla při zpátečce). Ale říkal že DLP je starší převodovka než DUU, takže mi zase na druhou stranu je divné, že starší převodovka je lépe konstruovaná a více toho snese :)

 

Jinak mám 97 octávku 1.6/74 kW GLX, takže by to pasovat prostě mělo, ne ? :) Díval jsem se ještě do manuálů a převody jsou naprosto stejné ve všech stupních :)

 

A ještě bych se zeptal - ty máš jaký typ motoru ? Protože se údajně liší i podle toho jaký máš motor, já mám totiž AKL.

Odkaz ke komentáři

To se mi nezdá, že by ta převodovka měla být starší, protože já mám typ motoru taky AKL, ale s převodovkou DLP (r.v. 5/1998)... Být tebou, tak bych tu DLP převodovku bral (pokud je v dobrém stavu), čidlo na zpátečku koupíš nové a budeš mít vystaráno ;)

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...