Přejít na obsah

2.0 FSI 110kw zle startovanie za studena


Guest RUDIGER

Doporučené příspěvky

Mam problém z Octavii 2 r.v.2005 motor 2,0 Fsi.typ BLR při nastartovaní studeného motoru ,motor vynechává a vizuálně se klepe jako kdyby špatně pálil a nešli všechny zapalovací cívky, sem tam aj zdochne. Zapalovací cívky a svíčky jsou nove (originál škoda). palivove čerpadlo je tiež nove.. Až do doby než motoru poklesnou otáčky cca 15 vteřin po nastartování pote se vše uklidní. Ze sání jsou slyšet nepřirozené rány , motor jinak táhne bez sebe menši straty výkonu.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 7 měsíců později...

Taky se připojím. Při studeném startu ale ne vždy má motor nepravidelný chod, jakoby kucká a vynechává. Po chvilce to přestane a když je ohřátý nedělá to vůbec. Někdy je problém se s tím i rozjet. Koukal jsem pod víčko EGRu a kolečko zuby vylámané nemá a lze s ním lehce točit. Auto má najeto 318tis a posledních 60tis je přestavěné na LPG. Diag. občas svítí a hlásí falešný vzduch v sání. Váha vzduchu je zasunutá nadoraz, svíčky měněny. Cívky měněny svolávačkou.

 

Odesláno z mého SM-T535 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Taky se připojím. Při studeném startu ale ne vždy má motor nepravidelný chod, jakoby kucká a vynechává. Po chvilce to přestane a když je ohřátý nedělá to vůbec. Někdy je problém se s tím i rozjet. Koukal jsem pod víčko EGRu a kolečko zuby vylámané nemá a lze s ním lehce točit. Auto má najeto 318tis a posledních 60tis je přestavěné na LPG. Diag. občas svítí a hlásí falešný vzduch v sání. Váha vzduchu je zasunutá nadoraz, svíčky měněny. Cívky měněny svolávačkou.

 

Odesláno z mého SM-T535 pomocí Tapatalk

Tak u mě vyřešeno, byla úplně ulomená hadice odvětrání víka ventilů.

 

 

Tapatalkuju

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...