Přejít na obsah

Trojnásobná spotrěba


Guest Reiss

Doporučené příspěvky

Zdravim chlapy.

 

Obracim se na Vas v nouzi , uz sem prohledal snad celej net a nikde sem podobnej problem nenasel.

Auto mi zacalo cca 3x vic . Volnobeh ukazuje spotrebu po nastartovani 23l lak klesne na 15.3 a nakonec po zahrati spadne na 7.5.

za jizdy ukazuje aktualni spotrebu dost divne , jednouu 23 jednou 11 i kdyz drzim plyn stejne.

Motor bezi uplne normalne jen z vyfuku jde smrad nespalenyho benzinu

Vag mi ukazal jen chybu

16500 - chladicí kapaliny motoru Temp. Sensor (G62): nesmyslný signál
tu sem smazal a uz nenaskocila znova , navic si myslim ze s problemem fakt nesovisi
Setkali jste se nekdy s necim podobnym ?
za kazdej napad cim to muze bejt budu vdecnej
Odkaz ke komentáři

Vyměň teplotní čidlo chladící kapaliny a budeš mít klid. Zrovna to teď taky řeším, že mi sporadicky toto čidlo blbne a motor se mi na volnoběh buď uchlastá nebo si za jízdy samo přidá a jede i bez plynu :D . Diagnostika mi napsala sporadickou chybu na teplotním čidle G62, tak jsem dal druhé které mám jako záložní (do motorové jednotky posílá dobrý signál, ale do budíků špatný) a od té doby se auto chová normálně, takže mě čeká výměna za dobré čidlo.

 

Jen mě štve, že za poslední 4 roky už budu měnit asi 4 teplotní čidlo, takže kvalita asi nebude moc valná a to je kupuju přímo od originálního výrobce, co je dodává pro Škodovku... :(

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...