Přejít na obsah

Problém s topením na climatronic


EpoX

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám O II 2006 a u climatronicu mam takový problém že když se venku trochu ochladí dejme tomu tak na 8°C a míň tak vůbec nechce topit i když mám teplotu na HI nebo na 29°C vůbec nefunguje. Ani když tam navolím AUTO nebo ECON, pouze v případě když tam zapnu vše AUTO + ECON a nastavím teplotu 29,5°C tak topí alespoň trochu. chtěl bych to nechat zpravit do zimy než udeří mrazy. Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím mam problém s climatronikem kdyz prijdu do auta normalne zacne topit z ofuku fouka vzduch uplne normalne vse reaguje po nejake dobe cca 15minut prestane z ofuku foukat jenom strasne slabe ventilator normalne bezi slysim ho u polujezce i reaguje na zesileni ale do vnitr nejde ani n :-) a jeste z prostredniho ofuku jde z leveho chladnejsi vzduch jak z praveho:-) vite nekdo??

Odkaz ke komentáři

Toto napsala diag:

 

08.HVAC
01810 ovladaci motor teplotni klapky vpravo (V159), klapka nebo jeji
ovladani vadne
01272 staveci motor centralni klapky (V70), predusene vedeni nebo zkrat
na plus/kostru na vedeni nebo konektoru nastavovace misici klapky -
misici klapka blokovana - nastavovac misici klapky vadny.
00716 servomotor klapky obehoveho vzduchu (V113) - klapka zpetne
recirkulace vzduchu

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o 8 let později...
On 12/7/2014 at 10:59 PM, PETAHEY said:

Zdravím mam problém s climatronikem kdyz prijdu do auta normalne zacne topit z ofuku fouka vzduch uplne normalne vse reaguje po nejake dobe cca 15minut prestane z ofuku foukat jenom strasne slabe ventilator normalne bezi slysim ho u polujezce i reaguje na zesileni ale do vnitr nejde ani n :-) a jeste z prostredniho ofuku jde z leveho chladnejsi vzduch jak z praveho:-) vite nekdo??

Ahoj, mám úplně stejný problém. Po 10-20 minutách jízdy začně z ofuků foukat jen úplně slabě, i když ventilátor běží na plné obrátky. Pomůže jen zastavit, vypnout motor a třeba 20 minut čekat. To jsem dělal v létě, když už to na dálnici bez klimy nešlo vydržet. Teď v listopadu mi zase začíná být zima :) Vyřešil jsi to tenkrát nějak, prosím? Není v Octavia 1 nějaká centrální klapka, která zavírá přívod vzduchu před všemi ostatními klapkami (nohy, vršek, sklo)?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...