Přejít na obsah

Montáž DO - neorigo vystřelováky


Baurak

Doporučené příspěvky

Toto je kopie na vyzadani autora puvodniho tematu!!

 

Časová náročnost: 3-4h (podle zručnosti a varianty montáže a s cestou do výrobny klíčů)

Cenová náročnost: cca 1400,-Kč

Náročnost: 6 (1-10)

 

 

 

Vhodné pro 1., 2. a 2,5 gen komfortu, u 3. gen. doporučuji origo komfortku s DO a originální vystřelováky

 

Jedná se o neorigo dálkové ovládání s vystřelovákem, takže nenosíte na svazku od auta žádný ovladač (což by mě docela sr*** )

 

Po otevření balení se vám naskytne pohled na hromadu papírů s návodem atd., RJ DO s anténou, kabeláž, 2x ovladač, 2x fazona klíče a stahovací páska.

Lze koupit dvě verze tohoto DO a to universální nebo upravené do vozů Octavia, pokud koupíte universální sadu, musíte jí následovně upravit: fialový drát odstřihnete cca 5 cm za konektorem a připájíte na něj dvě diody uzávěrový směr do RJ (jde o výstup na blinkry, tak aby vám neblikal jen jeden, nebo oba najednou) dále spojíte žlutý a žlutočerný na kostru - k černému drátu.

 

Ještě budete potřebovat cca 2x 60cm drátu k napojení na dveřní kabeláž.

 

Takto upravenou kabeláž můžete račít montovat, já ji ještě upravil tak, aby do auta sedla jako originální, tudíž jsem jí osadil origo pouzdrem na pojistku, vývody na blinkry jsem osadil dráty s originální barvou, jakož i kostru jsem předělal na hnědou barvu.

 

Před montáží je potřeba sundat L spodní obložení palubní desky, jakož i krytu nad pedály, dále tepec dveří řidiče a spodní obložení L A sloupku vše dle návodu od Vaši v této sekci.

 

Při instalaci samotné kabeláže je plně na Vás, jak se rozhodnete jí upevnit, já osobně preferuji zahlazení do stávajícího svazku auta, tudíš dál budu popisovat tuto variantu. Než začnete natahovat kabeláž, je dobré najít některé zásadní svorky, které budou potřeba při montáži, na fotce jsou svorky označeny čísly

 

Svorka L blinkru (černobílé dráty) se nachází nad pedály v prostoru, kde svazek vylezá z kabelového žlabu a pokračuje k topení- na obrázku je svorka v červeném oválu , přístup k ní je docela obtížný, použil jsme ho jen proto, že nerad připojuji jinde, když už na tomto drátu svorka je, pro vás doporučuji se na tento drát napojit v prostoru za relé boxem-šipka č. 1 napájet

 

Svorka P blinkru (černozelené dráty) se nachází ke svazku, který jde k reléboxu, resp. jeho třem zadním svorkovnicím-šipka č. 2 napájet

 

Svorka +, kontakt 30 (červené dráty) se nachází na spodní straně reléboxu na maticích-šipka č. 9 , opatřit okem

 

Svorka - (hnědé dráty) se nachází u volantové tyče pod maticí-šipka č. 6, opatřit okem

 

Napojení na zam/odem. kontakty se musí ve dveřích řidiče, já toto napojení provedl v místech pod zrcátkem, kde je kabeláž celkem chráněná proti vlhkosti, nyní bych místo spoje posunul o cca 15cm směrem k zámku dveří. V tomto místě odizolujete svazek a vyhledáta následující varianty vodičů pro zamykací a odmykací signál:

MR97 červenofialový a žlutohnědý

MR98 bíložlutý a černožlutý

MR99 bílo žlutý a černožlutý

Spoje napájet a opatřit nejlépe smršťovací dutinkou

Pozn. u MR 97 a 98 by stačilo napojit signály přímo na komfortku-šipak č. 4 - na kontakty od mikrospínače z výka kufru, ale takto by se vám auto zamklo i v případě, že necháte otevřené dveře řidiče.

 

Po napojení jsem vše přimotal na původní svazek a zpětně namontoval u konektoru v A sloupku jsem tyto dva dráty zapojil přes konektor, aby se daly popřípadě dveře odmontovat a aby bylo zachováno originální členění kabeláže, dva dráty od RJ DO jsou též zaústěni do tohoto konektoru (je k tomu potřeba 2x miniISO M a 2x miniISO F pin do konektoru)

 

Já oproti návodu RJ DO-šipka č. 7 umístil přímo na přídavný nosič relátek, tudíž kabeláž je instalovaná tak, aby k tomuto místu vyšla. pojistku jsem umístil na místo, kde je originální pojistka na DO na přídavném reléboxu vpravo nahoře-šipka č. 5 a 8-umístěná

 

 

Jediné, co zatím není dořešené, tak otvírání kufru, až to dořeším, tak návod doplním

 

Pokud je vše namontováno, přiizolováno, připájeno a připevněto, následuje odzkoušení (zavřete všechny dveře a stáhnete okénko u řidiče pro případ náhody)

 

Po bezproblémovém odzkoušení namontujete tapec dveří a spodní díly palubky zpět.

 

Po napojení na potřebná místa kabeláž zpětně zaizolujete a připevníte.

 

Pro celkové využití vystřelovacího klíče je potřeba nechat si podle vašeho současného klíče vybrousit fazony do vystřelováku, cena vybroušení je cca 120 - 150,-Kč/ks a ještě je potřeba přemístit tyčinku imma ze starého do nového klíče, starý klíč "rozlousknete" a v jedné z hran najdete štěrbynu, v které je přilepen čip imma, ten VELMI opatrně vypreparujete a vložíte do nového vystřelováku, z kterého jejprve oddělíte ovladač DO a naskytne se vám pohled na poměrně velkou díru, kam umístit čip imma, ten vložíte a zajistíte například zamáznutím silikonem, pak vše sesadíte a je hotovo

 

PS: pokud si koupíte sadu určenou na Octavii, tak součástí je i poměrně podrobný návod na montáž. kde je vše popsáno a vysvětleno

obsahbaleni.JPG

origo.JPG

popiska.JPG

hotovo.JPG

spojvdvernikabelazi.JPG

spojvedverich.JPG

svorkaasloupek.JPG

svorkablinkru.JPG

Odkaz ke komentáři
  • o 8 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...