Přejít na obsah

Přestalo chodit komfortní ovládání oken


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

ze dne na den přestalo jít komfortní ovládání oken , tj. vytažení při ručním zamykání klíčkem. Další rozdíl je v tom, že když při zavřených oknech zamknu klíčkem místo DO, nerozbliká se kontrolka ve dveřích řidiče.

JInak je vše další OK, ostatní dveře se zamykají oběma zámky, tj. řidič i zadní dveře. Jde o Oktávii 1 1.9 TDI.

CO by ot mohlo být, a kde mám začít ?

Odkaz ke komentáři

Ty kolíky, to myslíš u všech dveří nebo jen u řidičových dveří?

 

Tak to už teď nevím, protože co jsem začal rozebírat dveře a odpojil a připojil konektor tech spínačů, co s nima řidič ovládá okna a dveře, tak tenhle příznak vymizel a chodí to dobře. - Zůstávají 2 problémy , oba spojené se zámkem řidiče : nejde nic dalšího, k čemu je potřebný signál od spínače řidičova zámku: 1) vytažení oken 2) nezamknou ostatní dveře poté, co řidičovy se zamykají klíčem. Takže asi ten mikrospínač nebo plošňák.

 

Odkaz ke komentáři

Je možné (asi že jo), že v tom ovladači byl špatný kontakt a teď už to funguje, nicméně ty další problémy budou určitě spojené s řidičovým zámkem. Budeš muset zámek vytáhnout ze dveří, rozdělat, prohlédnout a opravit... :)

 

Vypadá to na zámek.

TAk další poznatek je jasnější: nejde detekce zavřených dveří u řidiče, u ostatních dveří to jde. Tím by se vysvětlovaly i ty další věci. Teď ale, kde je ten spínač ? Kamarád říká, že je součástí zámku. K čemu jsou ale ty trny na dveřích, co zajíždějí do dutin v prahu ? Na pohmat tam je spínač, ale u zdravých dveří jeho stisknutí nevede ke zhasnutí symbolu otevřených dveří.

Odkaz ke komentáři

Ty trny nemají s elektrikou nic společnýho, podle mě to jsou jistící body, aby se při nehodě dveře zapřely o práh a tím zajistily vyšší pevnost karoserie... Jinak uvnitř zámku jsou 4 mikrospínače a z venku na zámku je ještě jeden, který spíná při otevření a zavření dveří (to je ta detekce dveří). Aby jsi zjistil kde je problém, tak budeš msuet sundat tapec a zámek vymontovat ven ze dveří, poté prohlédnout ten venkovní mikrospínač a potom rozdělat zámek a podívat se, jak to vypadá uvnitř (studené spoje na tišťáku apod.) ;)

Odkaz ke komentáři

Ty trny nemají s elektrikou nic společnýho, podle mě to jsou jistící body, aby se při nehodě dveře zapřely o práh a tím zajistily vyšší pevnost karoserie... Jinak uvnitř zámku jsou 4 mikrospínače a z venku na zámku je ještě jeden, který spíná při otevření a zavření dveří (to je ta detekce dveří). Aby jsi zjistil kde je problém, tak budeš msuet sundat tapec a zámek vymontovat ven ze dveří, poté prohlédnout ten venkovní mikrospínač a potom rozdělat zámek a podívat se, jak to vypadá uvnitř (studené spoje na tišťáku apod.) ;)

 

Dneska na to skočil kamarát s diagnostikou, nic nenašel, zato po skončení začalo chodit varování při otevřených dveřích u řidiče. - KOmfortní stahování nejde furt.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...