Přejít na obsah

Jemne sustanie v motorovom priestore


Doporučené příspěvky

ahojte, uz mesiac som majitelom O2 combi 1.6TDI 2011, a vsimol som si divny zvuk pri nastartovanom motore, ide to z casti kde je remen na spolujazdcovej strane motora. Urobil som video kde to je jemne pocut ako take sustave tikanie hodin, moze to byt rozvod? Auto ma 163 000 km, mam tomu venovat pozornost? Pocul som ze rozvod sa meni na tomto motore (cayc) az pri 210 000km, co je na tom pravdy?

 

Odkaz ke komentáři

ano je to presne ten zvuk z toho dalsieho threadu, a fakt ten zvuk ide od miesta kde je drazkovy remen, nie rozvodovy, aj ked neviem kde presne rozvodovy remen je, tiez na spolujazdcovej strane?

 

 

:palec::smich: Rozvodovy remen je presne tam kde aj drazkovy remen. :palec:

Ako vies?

 

:palec: Lebo na dvore mi stoji auto jedneho majitela . Ked som mu hovoril ze tie rozvody treba vymenit tak nemal cas. Teraz uz ma cas zhanat druhy motor. Povodny je K.O. :smich: :smich:

 

Presne taky zvuk vidaval ten motor aj po zhodeny klinoveho remena.

 

Ale ludia sa musia popalit na vlastnej kozi az potom zacnu rozmyslat. :prcprc: :prcprc:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ano, bolo to rozvodmi, vymenil som ich v 183 tis km. (ano najazdil som este dalsich 20 tis., nebol cas :)) a zvuk uplne prestal. takze sustanie/piskanie -> vymena rozvodov. Vymenil som aj vodnu pumpu plus drazkovany remen a znamy v servise vymenil aj simmering na kluke, vraj trochu slzilo, tak aby s tym neboli problemi o par desiatok tis km.

 

 

 

EDIT: Zistilo sa ze auto ma realne momentalne 214 000km ...cize menil som ich realne v 213 000 km. A piskat to teda zacalo v cca 190 000km. Takze komu to piska pri 140 tis a piska to viac, je pravdepodobnost hraniciaca s istotou ze to je stocene :) a realne auto ma 200tis a viac, a rozhodne by som rozvody vymenil okamzite :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...