vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Jardo.. Jaký mas Nm a kW a v jakých otackach... ? Sniku... Takže to mam hodně podobné... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 tady to je v souboru, motor 1,8 benzin ještě tady Focus_technicke_udaje.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Tak to si pak proctu... Jedu teď na halu... Plavci se synátorem :) C Max má stejne motory jak Focus? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 tohle auto jsem vybíral dlouho, já kupuju auta podle toho na co ho potřebuju, takže tady bylo jasno, musíme se s manželkou ve dvou přepravit kamkoliv s jízdními koly nebo lyžemi uvnitř auta, auto musí být nesmrtelné a bezpečné, protože jsem zvyklý se o věci starat a musí mi vydržet, takže auto je na doživotí, aby finanční investice nebyla takovej propadák .... tak nějak co přemýšlím jsem vybíral vždy, a auta co jsem měl dlouhodobě: pracovní Fábia plně stačila k pracovním činnostem, kdy jsem jezdil sám s papírama v kufru, neskutečně malé provozní náklady Transporter byl v době cestování s dětmi, neskutečné auto ... C-max - po Transporterovi, v době, kdy už s námi děti nejezdí Golf, opět pracovní auto, plně dostačující a s motorizací pro jednoho, dva lidi v pohodě a provoz za levnej peníz, jediný co jsem si dopřál pouze srdcem jako mladej kluk byla Audi 100 s benzínem 2,5 litrů, turbo, quattro ...v roce 91, to jsem byl králem všech cest a mám pocit, že jsem najel více kilometrů předjížděním, než ve vlastním pruhu C Max má stejne motory jak Focus? ano 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 takže neřešte spotřebu a jezděte, od toho ty auta jsou Hlasuj, toto je kvalitní názor Jsem rád, že se to v dnešní době někdo nebojí říct nahlas. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 (upraveno) jasně, buď tedy mám benzín, protože mě baví a pak nemůžu řešit každej půllitr až litr spotřeby anebo chci spořit a koupím si naftu, samozřejmě jsou auta, kdy je benzín nesmysl (Turek, Multivan, např.) a pak jsou auta, které zase pořádnou naftu nemají (viz. tvůj Jeep) no a pak je na zvážení, jestli to dunění dieselu a smradlavá tankovací pistole stojí za těch současných 50,- Kč na 100 km, to si radši nekoupím bagetu na benzince když nad tím tak přemýšlím, tak mám ve fordu takovýho malýho americkýho brášku Upraveno Březen 1, 2015 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
snike Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Ja mel vzdy benziny, pak jednou CRDI a ted zase benzina. Dalsi dve auta Vengu a Sportage mame taky v benzinu. Na spotrebu jsem nikdy nejezdil i kdyz si ji zapisuji a pocitam ... jezdim tak jak potrebuji a dle sve nalady :) Jaky bude muj dalsi motor je ve hvezdach. Ale pokud bych si mel vybrat mezi trivalcem 1,0 T-GDI, ktery nahradi v Ceedovi GDI a naftou 1,6 CRDI ... tak jasne zvolim naftu. Uz jsem psal drive, ze k temhle turbo malorazkam, na ktere automobilky prechazeji mam velky odpor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Jardo... Diky za vysvětlení... :) Takže proste budu jezdit víc na užívání si a ne na spotřebu... Blby je, ze na tu spotřebu tak nějak podvedome myslím :( přitom v těch vyšších otackach to jede tak pekne a má to sexy zvuk :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Jardo.. Takže ty mas 92 kW a 170 Nm... ? Moje 1.6 ma hodne podobne parametry... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Ja man u 1.6 ... 164 Nm pro 4.850 ot. a 99 kW pri 6.500 ot... Ten výkon je už při 6300 ot. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Blby je, ze na tu spotřebu tak nějak podvedome myslím :( Nevím, jak to má řešený Hyundai, ale já mám naštěstí tak hloupý auto, že umí zobrazovat na palubáku jen jeden údaj. Takže tam mám buď teplotu nebo rychlost. Spotřebě se radši vyhýbám B) :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 hele u atmošky má podstatně větší vliv objem motoru, ten prostě nenahradíš, tedy mimo turba samozřejmě, vykašli se na spotřebu a její sledování, čím víc na ní budeš myslet a čím víc se budeš snažit a špekulovat, tak to bude horší, jezdi ve vyšších otáčkách a uvidíš že to půjde dolů a pp si přepni na nějaký jiný údaj 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 :) jojo... Prepnu si to teda ;)ale nevím, co myslíš téma vyssima otackama... Kolem 3.000 například? Neradit na vyšší stupeň... ? Ja jezdil kolem těch 2.000 - 3.000 ... Do kopce samozřejmě na vyšší otacky... Hm? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 já bych to viděl tak 2.500-3.500, schválně to vyzkoušej, resp. mimo město tedy, ve městě bych klidně využil zátahu odspodu a jezdil s tím jako s naftou, klidně 2.000-2.500 otáček 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Dnes to budu pozorovat... Taky jsem chtěl vypnout toho rádce řazení... Krapet me to tam prudi... :) Skajo... Mam taky jen jednu paměť... A prepinam si to na najety km... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 tak jsem tomu dneska dával trochu větší otáčky a výsledek... 64 km/h průměrná a spotřeba 6,7 l del PP... ale je to z kopce domů... startuji na cca 420 m.n.m. a přistávám asi ve 140 m.n.m. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 ještě z jiného soudku... naše malá domácí železnice... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Nevím, jak to má řešený Hyundai, ale já mám naštěstí tak hloupý auto, že umí zobrazovat na palubáku jen jeden údaj. Takže tam mám buď teplotu nebo rychlost. Spotřebě se radši vyhýbám B) :D A za kolik s tím tedy v průměru jezdíš? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Hele u takových aut nemá opravdu cenu tu spotřebu řešit. Třeba Skajuv Wrangler bude žrát nesmysl, ale tak kdyby nevěděl, do čeho jde, tak by si takový auto nekupoval. Jsou to auta pro radost. Stejně tak jsem si já koupil S6ku, prostě pro radost, řekli jsme si, že když ne teď, tak nikdy. A tam bych se asi zbláznil, kdybych si hlídal, za kolik to jede.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Skaja... Tak za 13 l... Tipuji :D Taky to teda nebudu hlídat ... :D :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Když ono se to těžko posuzuje. Já teď poslední dobou jezdím z 90% 2km do práce a 2km z práce, navíc po městě, takže věčně studenej motor, pořád rozjezdy na křižovatkách atd. A to pak PP ukazuje třeba 15,4. Jenže v tomhle režimu i mámina 1.2 TSI jezdí za 9, to se nedá brát jako spotřeba v pravým slova smyslu. Když jsem jel někam trošku dál, tak to bylo cca mezi 9.5 a 12. Ale zas je problém, že ten PP nemá dvě paměti jako VW, ale prostě jen jednu hodnotu, která by měla být ve stylu dlouhodobé. Jenže na dlouhodobou to zas celkem dost lítá, stačí trošku přidat a jde to nahorů, pak zas při jízdě z kopce klesá...takže vlastně do dneška nevím, co to přesně ukazuje a mám z toho docela zvláštní pocit. S precizností němců se to nedá srovnávat ;) Ale myslím, že při běžné jízdě po okreskách se dá přiblížit těm 10 (plus mínus autobus). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Tak to je vlastně pohoda... ;) jinak můj PP je taky na prd... No alespoň se v tom za jízdy nereju :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Jo, není to tak tragický. Samozřejmě je to kurva rozdíl oproti 6 litrům v oktávce, ale za to IMHO může hlavně 2 tuny hmotnosti a aerodynamika krabice od bot. Být ten motor v takové oktě, tak myslím nebude mít problém jezdit za 8. A byla by to celkem raketa, navíc bez turbodíry, bez kopance a se slušným rozpětím otáček. Jenže na papíře by asi neměl normovanou spotřeba 4 litry jako TSI B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 1, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 No... Někdy bych se tim rad svezl ;) a na spotřebu serem ne :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Hele u takových aut nemá opravdu cenu tu spotřebu řešit. Třeba Skajuv Wrangler bude žrát nesmysl, ale tak kdyby nevěděl, do čeho jde, tak by si takový auto nekupoval. Jsou to auta pro radost. Stejně tak jsem si já koupil S6ku, prostě pro radost, řekli jsme si, že když ne teď, tak nikdy. A tam bych se asi zbláznil, kdybych si hlídal, za kolik to jede.... Ale tak o to nejde, já šel taky do malinko většího objemu, jen mně to zajímá, jakou to má reálnou spotřebu. Skaja: no takže si myslím, že spotřeba je v pohodě, čekal jsem tak něco kolem 20 u takového auta. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavius84 Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Když ono se to těžko posuzuje. Já teď poslední dobou jezdím z 90% 2km do práce a 2km z práce, navíc po městě, takže věčně studenej motor, pořád rozjezdy na křižovatkách atd. A to pak PP ukazuje třeba 15,4. Jenže v tomhle režimu i mámina 1.2 TSI jezdí za 9, to se nedá brát jako spotřeba v pravým slova smyslu. Když jsem jel někam trošku dál, tak to bylo cca mezi 9.5 a 12. Ale zas je problém, že ten PP nemá dvě paměti jako VW, ale prostě jen jednu hodnotu, která by měla být ve stylu dlouhodobé. Jenže na dlouhodobou to zas celkem dost lítá, stačí trošku přidat a jde to nahorů, pak zas při jízdě z kopce klesá...takže vlastně do dneška nevím, co to přesně ukazuje a mám z toho docela zvláštní pocit. S precizností němců se to nedá srovnávat ;) Ale myslím, že při běžné jízdě po okreskách se dá přiblížit těm 10 (plus mínus autobus). Je fakt, že tyhle potvory nežerou až tak jak by se čekalo... Já s touhle potvorou (Tahoe V8 5,3l) viz foto a podvál s další potvorou najel cca 1000km s průměrnou spotřebou 19l LPG/100km. A při ceně plynu je to cca jako 11l nafty na 100km. Se samotným podválem to bylo cca 15l LPG/100km což není takovej rozdíl. A jízda s takovouhle atmoškou má fakt svý kouzlo. Na tahání ideální. Sorry za off topic 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 2, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Ot fakt nevadí.. Je to mazec :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Březen 2, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Hyundai přišel s faceliftem a krapet nám podražil... hmmm... je tam pár zajímavých věcí... parkovací asistent a do výbavy Style nám dali místo 16" kol sedmnáctky... a pár drobností.... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Koukám na jejich stránky a ten i30turbo nevypadá zle 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 spíš genesis vypadá pěkně :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.