Jump to content

Technická data


Recommended Posts

Motor 2,0 FSI/110 kW je určen obzvlášť náročným zákazníkům, kterým poskytne vynikající dynamiku a zároveň je potěší svou hospodárností a kultivovaným během. Udělá radost také lidem, kteří se rádi obklopují moderní technikou. O vysoký výkon a zároveň příznivou hodnotu spotřeby paliva se stará systém přímého vstřikování paliva. Obzvláště klidný běh tohoto čtyřválcového celohliníkového motoru zajišťují dva vyvažovací hřídele. Ventilový rozvod 2x OHC se čtyřmi ventily na válec disponuje variabilním časováním sacích ventilů. Motor vyniká maximálním výkonem 110 kW (150 k)/6000 min-1, točivý moment dosahuje hodnoty 200 Nm při 3500 min-1. Tyto parametry umožňují vozu Škoda Octavia dosáhnout maximální rychlosti 213 km/h.

 

:huh:

post-214-1245844559_thumb.jpg

post-214-1245844580_thumb.jpg

post-214-1245844611_thumb.jpg

Edited by mischicka
Doplněno foto by vorlajz
Link to comment
  • 9 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Záleží jakou cestou se vydáš udělám si to sám - jsem technicky zdatný a ochotný koupit si flashovací HW, beru na sebe riziko že si můžu umrtvit auto udělá mi to firma - nechci to řešit, za úplatu mi to někdo udělá
    • Ok díky,možná ten klima kompresor.Ale to zatím počká musím teďka pořešit reklamaci na ty rozvody. Tak jsem koukal na řetěz jaký nejnovější typ a nejsem z toho moc moudrý.Našel jsem,že by to mohl tento. I když jsem mu říkal,že chci nový typ řetězu K .Tak vidím,že sice je z jedné strany do obloučku,ale na druhé straně je rovný.A ten co jsem našel má výřez do U.
    • Tak to třeba bude od klima kompresoru nebo napínací kladky. Zkus ten řemen shodit a uvidíš jestli to bude dělat stejný zvuky. Pak bych šel po dalších věcech. Podle toho popisu bych se jako další zaměřil na vypínací ložisko spojky.
×
×
  • Create New...