Přejít na obsah

VAG


Guest Hrášek

Doporučené příspěvky

Guest Hrášek

Ahoj, chci se zeptám mám octavii 1 Combi tour 1.9 TDi (74kW) r.v. 2007 a chci se zeptat, co vše lze přes VAG upravit, mám na mysli věci jako automatické zamykání auta při rychlosti 15 km/h, při podržení klíčků zavírání okének ....) Popřípadě i kde ty věci najdu, třeba trippling...

 

A další věc, u EGR ventilu jsem zaslepil ten přívod a nyní mi to hází oranžovou kontrolku, jak toto vyřešit?

 

A poslední dotaz, na ebay jsem si objednal denní led svícení, jak to zapojím aby to svílilo po startu, ale když rozsvítím, aby to zhaslo

 

Děkuji za odpovědi a přeji hezký večer všem

 

Odkaz ke komentáři

Na všetky otázky pri hľadaní na fóre nájdeš odpovede.

Napr. u denných svietení je viac možností, záleží aké kúpiš. Potom podľa toho hľadaj tu na fóre a určite nájdeš odpoveď. Buď to svieti po naštartovaní - teda zvýšené napätie,tam kostru asi na prívod plusu obrysových svetiel, alebo hneď po otočení kľúča do polohy II, tam na kontakt 4 alebo 6 spínača svetiel nepamätám si presne. Možno je aj viac druhov, ale toto asi býva základ.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

Zdravim, hledal jsem na google i zde, ale nemůžu to nikde najít a nebudu zakládat nové téma. Před časem jsem četl, že nějakej VAG na O1 uměl povolit funkce vyšších stupňů výbavy. Např. Mám na budíkách kontrolku otevřených dveří, ale nefunguje, chtěl bych vyzkoušet, jestli půjde přes diagnostiku tato funkce zapnout. Díky za info

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj, dneska sem udělal diagnostiku a píše mi to závadu 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana - sporadický. Je možný že je to stará závada? Kdysi se mi stalo že sem auto nechceně startoval klíčem bez čipu. Do dneška auto normálně startuje takže to moc nechápu. Mám zkusit ty závady smazat a pak znovu zkusit diagnostiku???? Teprve se s tím učím tak se omlouvám za hloupé otázky.

Odkaz ke komentáři

Jo, zkusil sem to.Při dalším testu to žádný závady neukázalo. Dal sem zkušební jízdu a po ujetí 10Km to píše opět to samý. Přitom se auto chová normálně, po otočení klíčku se rozsvítí kontrolky jak by měli a pak zhasnou. Jediný co je za problém tak lehce houpe volnoběh, ale to nevím jestli s tím může mít spojitost.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...