Přejít na obsah

Páté dveře - výhřev skla - demontáž - dostání se k plíšku


Emanuel

Doporučené příspěvky

Zdravím, pokud to tady někde bylo tak se omlouvám, ale nikde jsem nenašel odpověď ani návod :-(

 

Jde o to, že mi nefunguje vyhřívání zadního skla.

 

Pokud se nemýlím, pokud se postavím za auto, otevřu kufr, tak vlevo je kabel a konektor pro přípojení přídavného brzdového světla a vpravo jsou dva kabely a konektory - ty by měly být pro výhřev skla ? Také by mě zajímalo, proč jsou dva a ne jen jeden ?

 

Nicméně, hlavní důvod proč píšu - ty dva konektory, na které se připojují kabely jsou na nějakém plíšku, který mi tam jakby lítá, je uvolněný. Když zapnu ohřívání skla a pohybu s tím, začne to jakby jiskřit.

 

Potřebuji tedy vědět, jak se k tomu plíšku dostanu, když se podívám na konstrukci po sundaném tapecu pátých dvěří tak pokud se dobře dívám (možná tedy špatně se dívám), že to nepůjde sundat (ta část plechu, pod kterou je vyvedený ten plíšek a kabely), což je ale asi nesmysl, protože jak by se pak řešila poškozená kabeláž.

 

Děkuji :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No mělo by to být zalito do těch uhlíkových cest - pokud je to urvané, tak oprava sice možná je, ale chce to trpělivost a taky nějakou chemii.

Kdysi sem to řešil na astaře tak, že sem vzal proužek silnějšího alobalu na pečení - na to naletoval drátek a ten alobal tou vetší plochou přilepil na odmaštěný uhlík. Lepidlo byl epoxid pro fixaci a vodivý lak pro elektrické spojení. dnes jsou k dostání hodně dobrá elektrovodivá lepidla za zlomek ceny...můžeš zkusit třeba tohle http://www.ebay.com/itm/Silver-Conductive-0-2ML-Glue-Wire-Electrically-Paste-Adhesive-Paint-PCB-Repair-/301058591643?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item46187d8b9b

 

Nevím, jestli jak vypadá ten kontakt na octě - ta ploška toho plíšku bývá celkem malá a to spojení musí držet a hlavně dobře vést - tečou tím poměrně velké proudy

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...