Přejít na obsah

Tvrdší silentbloky ramen - zkušenosti / doporučíte ?


matesobart

Doporučené příspěvky

Ahojte, mám 2.0 tdi 16v, upravenou vykonove. Minulý rok jsem měnil silentbloky na ramenech, orginal a letos uz zase slysim takove divne klepkani z napravy, po vymene prestalo delat.

 

Mate zkusenosti s nějakýma pevnějšíma? Na co si dát pozor, nebo se raději vyhnout?

 

Popřípadě zda má někdo konkretní zkušenost.

 

M.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Ja nie ale kámo v servise sa mi šprtal s pajsrom v náprave lebo ako hovorím niečo v nej pobuchovalo a nevedel som odkial to ide.Medzi nápravnicu a rameno ho vopchal a jemne páčil. Jeho verdikt bol že to má vôľu aj keď podľa mňa tam nejaká extra veľká vôľa nebola ale po výmene je kľud.Opotrebením gumy silentu začne jeho kovová vložka búchať o nápravnicu a to robilo to tupé búchanie ale možností kde to môže mlátiť je tam viac to je fakt.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Nevím jak na OII, ale na A3 rv2005 dával švára powerflex silentbloky, má to krásně tvrdé a nemůže si to vynachválit. Každopádně je tam razantní rozdíl v ceně o proti standardním silentblokům.

 

http://www.srovnanicen.cz/q/powerflex%20silentbloky%20octavia/

 

Někdy chce zvážit, protože se to auto může stát až moc tvrdé. Jel jsem teď v Octě 2, která měla celý předek na powerflexu a v kombinaci s 18kama kolama to bylo opravdu dost dost dost tvrdý. Kamarád si osazoval Octu těmahle silentblokama: http://tatechnix.cz/59279-silentblok-predniho-ramene-skoda-octavia-2-1z3-4251016774782.html Tvrdost se taky zvýšila ale šlo to. Nevím jestli to bylo kombinací série a sportovních nebo kolama, ale šlo to.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Není to blbost.Taky to tak mám.Ten šestihran který je zasunutý v zadním silentbloku se prostě ve staré tvrdé gumě časem ožvýká. měnil jsem silentbloky a volné je to pořád.Měřil jsem to posuvkou a oproti jiné Octavii tam opravdu 1,5mm chybí.Takže výměna ramen mne asi taky nemine.Ještě uvažuju že bych to navařil a obrousil jelikož cena za rameno je celkem ranec.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...