Přejít na obsah

1.8t Rs sekundarni vzduch, combi(egr) ventil


Doporučené příspěvky

zdravim, nema nekdo zkusenosti s odpojenim tehlech komponent? sekundarni vzduch uz sem vymontoval pac tam hucel jako vysavac... diru v airboxu a combi ventilu zaslepil... ale ted bych rad vyndal jeste ten ventil... a nvm jestli auto pojede v pohode kdyz to jen tak vyndam... aby si ridici jedntka nedelala nejaky problem... nejake zkusenosti? diky

Odkaz ke komentáři

jo to jsem neco na zahranicnich strankach cetl... dat tam odpory aby se oklamala jednotka a ona si bude myslet ze tam porad to zarizeni je... ovsem nechapu jak potom kdyz tema hadickama musi jit tlak/podtlak a ten ventil tam proste nebude a budou tam odpory tak dalsi senzory na tom zavysle preci musi ukazovat nesmysle nebo proste pocitat s necim co uz neni a celkove system se musi chovat spatne ne?

Odkaz ke komentáři

Já četl dost rozporuplných názorů na vykuchání N249. Ale asi by to nemělo vadit. Měl by snižovat spotřebu a aktivní by měl být, když nešlapeš na plyn.

 

jopol: Tohle jsou věci, které neběží trvale a tolik věcí na nich závislých není. Ten N249 souvisí s DV. Sekundár je předehřev katu.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...