Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

LadikRS

OctaviaClub
  • Content Count

    1 273
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jezdím s adaptérem pod filtrem a nemám s povolováním problém. Jediné řešení je adaptér pod filtr nebo si doma vyrobit nějakou redukci, kde se bude vejít i čidlo. Řešil jsem to taky, nakonec jsem pořídil adaptér pod filtr. Pokud máš na mysli těsné šroubování čidla 1/8 NPT do redukce M10>1/8 NPT, tak je to normální, NPT závity jsou kuželové, tzn. samotěsnící.
  2. Se šroubováním těch rozdvojek buďte ale opatrní. Originální závit se jím relativně lehce poškodí, pokud to přeženete s utažením.
  3. Z originálního čidla tlaku oleje hodnotu tlaku nezískáš. Musíš si někam umístit další čidlo.
  4. To neberu, že není drahý, jen mi přijde zbytečné měnit věc, které třeba nic není 🙂 S palivovým filtrem máš pravdu, já ho měním po 2 letech. Loni jsem ho i rozebral, abych se podíval, co v něm je. Byl teda čistý. Ale záleží také, jak kdo jezdí. Pokud někdo jezdí až na rezervu, tak riziko bordelu je větší. Stejně tak se zvyšuje riziko poškození čerpadla. Na druhém RS, které je stejný rok i měsíc výroby jako první, mám pořád původní čerpadlo a vše šlape jako hodinky. Na prvním RS jsem čerpadlo musel měnit před čtyřmi lety. Věk i nájezd nutně nemusí znamenat, že čerpadlo to má za sebou. Samozřejmě, příznaky tomu napovídají, ale pořád je to 1.8T a ta kolikrát dokáže nemale potrápit😄
  5. Palivový filtr se má měnit pravidelně po 60t km. A ohledně regulátoru tlaku paliva, ten běžně neodchází. Ty jsi první, o kom vím. Ten bych nutně neměnil, pokud bude vše po výměně čerpadla v pořádku. Ale ten tlak paliva bych preventivně změřil. Ať případně zbytečně nekupuje nové čerpadlo.
  6. L i LX jsou originální čísla dílu. Proč Tě zajímá, zda jde o originál, druhovýrobu nebo repas? Pokud dává hodnoty, jaké má, neřešil bych, co tam je.
  7. Číslo je: 037133035C Najdeš ho vpravo na vstřikovací liště pod krytem motoru. Vypadá takto:
  8. Po vyčištění klapky nemusíš odpojovat baterku, stačí jen nastavit klapku a je hotovo. Ohledně nastavení přes nějakou uni diagnostiku moc neporadím, já používám jen VAG.
  9. Baterka vymaže nastavení, ale neudělá základní nastavení. Než budeš dělat základní nastavení, určitě bych ji vyčistil. Klapka by se měla dát nastavit i bez diagnostiky. Motor se musí držet snad ve 3000 ot. několik minut, pak se projet v celém spektru otáček. Přesně to nevím, musel bych to najít. Ale nejjednodušší to je přes VAG. Tohle je pro AUQ.
  10. Máš na mysli škrtící klapku? Pokud se nepletu, tak když necháš odpojenou baterku několik minut, tak by se měla vymazat nastavení motoru.
  11. Tak zkus tu chybu smazat, třeba se už neobjeví.
  12. Jak je na tom baterka? Když ji smažeš, vyskočí chyba znovu? Při odpojení baterky může nějaká chyba vyskočit, po smazání se už ale neobjeví (z hlavy přesně nevím kód té chyby).
  13. Pardon, zapomněl jsem, že jsi měnil i turbo. To je pak ta WG blbost. Jinak pokud rozhodíš nastavení matek, tak to může mít vliv na náběh turba, kdysi tohle někdo řešil a problém byl právě v tomhle. Pokud tomu rozumím správně, tak Martin ASV se Ti nabídl, co zkusit jeho?
×
×
  • Create New...