Jump to content

LadikRS

OctaviaClub
  • Content Count

    1 344
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

2 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zkontroluj odvětrání (někdy je potřeba ho demontovat, protože pohmatem ne vždy je prasklina patrná), pokud bude v pořádku, tak pravděpodobně prasklá nějaká hadice. Mimochodem, tohle je jeden z nejčastějších problémů, takže je tu k tomu spousta témat, stačí to tu prohledat.
  2. Pokud to teče někde mimo motor, tak to musí být vidět. Bývá to víko venilů, napínák, olejový filtr/držák olejového filtru. Každopádně to by bylo vidět. Pokud to neprosakuje ven z motoru, tak to olej žere. Jestliže jsi dostal tip na odvětrání, tak jsi se na to měl zaměřit a nechat své pocity stranou. Za sebe Ti řeknu, že pokud není odvětrání ve 100% stavu, nemá smysl pátrat jinde. Tyhle motory na odvětrání "trpí". Ať už jde o hadice, které mají nejlepší roky za sebou nebo o odvětrávací ventily (jeden pod sacími svody, druhý na sací hadici), které mají také určitou životnost. Začal b
  3. Snad nevadí, že zkusím štěstí tady, protože se jedná o Leona mk2. Ale chyby atd budou nejspíše totožné s O2. K problému, přestal svítit pravý xenon. Podezření jsem měl na vadnou jednotku xenonu, ale po napíchnutí na diagnostiku se obávám spíše problému v elektrice. Co myslíte? 01800 - Light Switch (E1) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 14 Mileage: 209884 km
  4. Zkus zkontrolovat kabeláž, jestli není někde překousaná nebo prodřená. Zkontroloval bych i konektory. Snad nekecám, ale 34 je snad i na vstřikovače.
  5. Zkus zkontrolovat pojistky a kabeláž. Případně koukni, zda pod napínákem neprosakuje olej, v nejhorším jestli není mrtvý samotný napínák.
  6. Pravděpodobně to bude odvětrání a nejlepší kontrola je demontáž. A to snad zvládne každý mechanik.
  7. Primárně bych zkontroloval odvětrání kliky. Kolikrát ale pomůže pouze demontáž, nemusí to být vidět nebo cítit pouhým dotekem.
  8. A když jen pustíš plyn, nedělá to taky? Jen jestli to není DV (BOV).
  9. A jak probíhala kontrola podtlaku? Ideální je natlakovat systém.
  10. Můžu se zeptat, co máš na mysli tím, jestli se to vyplatí? Co od toho očekáváš?
  11. Obávám se, že tady asi nikdo vědět nebude. Z výroby/repase by to ale mělo být odladěné, není možnost to vrátit?
  12. Jen pro upřesnění, co vše bylo měněno případně kontrolováno: svíčky, cívky, čerpadlo, váha, ventily, hadice?
  13. A co takhle nejdřív projít tohle téma, kde zjistíš, že BOV na tenhle motor nepatří?
  14. Co nějaká díra v sací soustavě? Je to častý problém 1.8T, zejména se kazilo PCV pod sacími svody. Pro kontrolu je lepší to demontovat.
×
×
  • Create New...