Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

LadikRS

OctaviaClub
  • Content Count

    1 259
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pardon, zapomněl jsem, že jsi měnil i turbo. To je pak ta WG blbost. Jinak pokud rozhodíš nastavení matek, tak to může mít vliv na náběh turba, kdysi tohle někdo řešil a problém byl právě v tomhle. Pokud tomu rozumím správně, tak Martin ASV se Ti nabídl, co zkusit jeho?
  2. To bylo myšleno jako ironie vzhledem k popisu mých zkušeností se znalcem 1.8T. Z toho, co jsi vyjmenoval, že jsi měnil, se vše měnit nemuselo, stačilo to nějak otestovat (nemyslím tím Tebe, ale mechanika). Nechci Tvého mechanika nijak urazit, ale takový mechanik bude špatný pro jakýkoli motor. A jsme pak u toho, že nepotřebuješ specialistu na 1.8T, ale dobrého mechanika. Specialisti jsou potřeba na ne moc běžné motory, jako třeba boxer nebo wankel. Mimochodem, některé dvojkové RS už dnes seženeš i levněji, než některé jedničkové. Edit: Výfuk máš sériový? Edit2: Ještě mě napadlo, jestli nemáš posunutou matku na WG. To by chtělo zkontrolovat podle jiného RS.
  3. Ten mechanik na to musí mít vybavení. Případně si musíš poradit sám. Váhu a turbo, to si můžeš udělat log z VAGu. Na tlak paliva, oleje a válců jsou měřáky. Únik tlaku zjistíš natlakováním sací soustavy. Čidla atp buď VAG nebo proměřit (tomuhle moc neholduju). Tohle si ale myslím by mě zvládnout obecně dobrý mechanik. Problém se samotným turbem nebo WG už bude složitější. Ale tohle všechno podle mě nejsou speciality 1.8T, ale obecně všech novějších turbomotorů. V tomhle nemá 1.8T nic extra. Opravdu mě nenapadá nic, co by bylo u těchto motorů tak jiné, aby na to musel být vyloženě specialista na 1.8T. Spíš bych řekl, že je to o tom, že určití mechanici jsou zvyklí na TDi, nejednou jsem se setkal s tím, že mechanici se raději vrtají v dieselech a na tohle čumí jak tele na nová vrata. Ale to se pak nebavíme o dobrém mechanikovi. Kdysi jsem auto dával prý ke specialistovi na 1.8T. Nechal si to zaplatit, ale namontoval mi opačně DV a na dotaz, proč ten motor cvaká mi řekl, že tam je 20 ventilů, tak co bych čekal. To je moje zkušenost se specialisty na 1.8T. Ale pokud chceš, o specialistovi vím 😁
  4. Nemyslím si, že pro 1.8T je potřeba nějaký speciální mechanik. Různé závady mají kolikrát společné projevy a je pak těžké určit, co je příčinou. Neexistuje mechanik, který vám s jistotou řekne, co to způsobuje. Není to věc jen 1.8T ale obecně všech motorů. Kamarád měl u své RS problémy s pocukáváním. Zjišťovali jsme, co to může být. Vyměnil mraky věcí (turbo, origo svody, výfuk, všemožná čidla atd), nějaké díly měl ode mě. Nakonec to byla kombinace vadné jednotky, lambdy a kabeláže. Auto jsem od něj koupil se seriovou a upravenou jednotkou. Podle jeho slov to na seriovou jednotku jede normálně, na upravenou ne. Upravená je také do 3000 ot atmosféra, od 3000 to hodně zatáhne a jede. Logoval jsem turbo a požadavek je od cca 2000, ale turbo zabírá až od 3000, na autě je víceméně vše nové. Budu zkoušet tu seriovou jednotku a uvidím. Jinak ta mrtvolnost do 3000 má i své výhody, jeli jsme s tím do Chorvatska za 6,5l/100km podle tankování při průměrné rychlosti na dálnici 130 km/h. První RS mi při této rychlosti jede za 8,5l 😃 Dan Van Dan: A je váha originál? Nezřídka se stává, že různé druhovýroby nefungují, jak mají.
  5. Jen mě tak napadá, je jednotka v pořádku?
  6. Motory 1.8T jsou přizpůsobeny pro uzavřený ventil. Ten je totiž umístěný za váhou vzduchu. Takže pokud ventil odfoukne mimo motor, motoru ten vzduch chybí a v tu chvíli je v motoru bohatá směs. Stává se, že otevřené ventily dělají problémy. Najdeš spoustu lidí, co má otevřený ventil kvůli efektu a jezdí s tím, ale nic to nemění na tom, že na tyto motory to nepatří, i když se to tváří, že je vše v pořádku.
  7. Nechal bych změřit tlak paliva, závada č.1 může souviset s č.2 a to nízký tlak paliva. Vynechávání v tahu mohou mít na svědomí i cívky nebo svíčky. Mimochodem, otevřený HKS na 1.8T nepatří.
  8. Kód je 06A121132AP a příruba drží na dvou šroubech, viz foto. Moc si už nepamatuju, co vše jsem sundaval, ale řekl bych tak maximálně baterku a filtr.
  9. Ten vztah bhp a MAF je přesněji 1,25, protože hodnota MAF je uváděna jako 80% výkonu. To jen pro upřesnění 😉 Na to, že má Cimbu jen 139kW má dost velký ten krouťák. Co jsem koukal, většina úpravců se pohybuje na 300Nm a Cimbu dokonce uvádí 330Nm.
  10. Auto, které jezdí na E85 a N95/98 nikdy nevyužije potenciál E85. To by muselo být auto přestavěné vyloženě jen na E85, případně být už tak přizpůsobené z výroby. Ohledně úprav 1.8T je dnes situace opravdu jiná. Většina renomovaných úpravců má i motorové brzdy a výkon Ti rovnou i změří. Úpravy jsou třeba i více na míru jednotlivým autům. Mně osobně se průběh výkonu od Cimbu moc nelíbí, ale to je věc každého.
  11. Tak převodovky jsou stejného typu, obě jsou 02J. Liší se převody. Motory TDI a 1.8T moc společného nemají. Olejová vana pro 1.8T má navíc otvor pro trubku od turba, takže záměnné nejsou. A s čínskou vanou buď opatrný, oproti originálu jsou prý hodně křehké.
  12. Převodovka z RS nedostatkové zboží není. Podívej se, kolik je na bazoši Anglií na díly.
  13. Kdo říkal, že se převodovky lišily? Tohle slyším prvně. RS mělo pouze převodovku 02J EHA. GTI mělo prvně 110kW, později nějaké modely 132kW. Silnější motory byly vázány s 6q a tam jsou jiné i poloosy a spojka.
  14. Zrovna měsíc zpátky jsem se s kamarádem trochu bavil o převodovce a říkal, že si schoval náhradní, protože mu někdo, kdo tahá auta z Anglie, tvrdil, že ty převodovky odchází. Nicméně sám jsem se zatím s nikým nesetkal, komu by ta převodovka odešla. Zase na druhou stranu nevím v ČR o nikom, kdo by měl najeto 500 000 na RS.
  15. Názvem zapalovací kabely šlo spíše o rychlé určení kabelů než o správnou definici. A základem je také měnit originál platinové svíčky mezi 30-40 tisíci km. Pozdější výměna může mít kromě špatného vlivu na chod motoru prý i špatný vliv na cívky.
×
×
  • Create New...