Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Nemontoval jste někdo čidlo tlaku oleje místo té zaslepené díry na držáku filtru? Přes redukci tam mám namontované čidlo a na volnoběh při zahřátem motoru mám na oleji tlak 1,5baru. Což asi není úplně ono, že?

 

Mám nejspíš špatný napínák u vaček, je možné, že to způsobuje tohle?

 

Případně nevíte hodnoty tlaku v určitých otáčkách?

 

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Mam namontovanou redukci pod olejovym filtrem a v ni mam cidlo. Tlak mne to ukazuje pri teplote oleje 99 celsia 1,2-1,3 bar . Saci kos mam vycisteny tak pred 2roky. Takze ty muzes byt vic klidny nez ja pokud mas 1,5bar. Zalezi ale dost na teplote oleje, takze treba pri 70celsia mam tlak vic jak 1,5bar, pak to ale pomalu se vzrustajici teplotou jde dolu.

Dej prosim vedet jak moc pomohl ten napinak a nebo jestli budes menit i olejove cerpadlo.

Odkaz ke komentáři

Já těch cca 1,5baru mám při 90°C oleje ve vaně. Takže v bloku motoru bude olej o něco teplejší(navíc ještě nemám spodní kryt motoru). Ale olej už má asi něco za sebou, protože teploty nad 95°C jsem míval spíš v létě v Praze a ne na okreskách při venkovních teplotách kolem 20°C.

 

Jinak sací koš mám dělaný na podzim, ale teď ho budu asi znova shazovat. Měnil jsem totiž odvětrání kliky a je možné, že mi tam napadal bordel včetně zbytků hadice.

 

Ohledně toho napínáku mi ještě došlo, že mi olej prosakuje pod víkem a ještě pod těsněním toho napínáku, takže si myslím, že bych se potom měl dostat na vyšší tlak. Ale to sem samozřejmě napíšu, až všechno udělám :palec:

 

A jak jsi spokojený s tou redukcí? Četl jsem na to negativa ve smyslu, že to moc dobře netěsní. Jinak co máš za výrobce budíků? Na tom by mohlo taky dost záležet, jak budou ukazovat ;)

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Budik mam depo racing cena cca 3000 ukazuje 4 hodnoty. To cidlo teploty mimo auto (na vzduchu) ukazovalo o par stupnu vic nez domaci teplomer. Nevim jestli to bylo schvalne jako kompenzace, ze v motoru je vyssi teplota nez u filtru pod chladicem oleje a nebo je to zpusobene nekvalitou.

Tu redukci jsem koupil na highperformanceparts.cz a co se tyce plochy kde doseda olejovy filtr tak tam to neteklo, teklo to jen prez zavity tech cidel, ktere se sroubuji do te redukce , i kdyz maji takovy jemny zavit, takze jsem to musel pretesnit. Dalsi vec u AUQ je takovy blby pristup pri vymene olejoveho filtru, natoz kdyz se tam da jeste ta redukce a pak pri vymene olejoveho filtru se povolila i ta redukce, ale i prez tyhle komplikace to funguje :-)

Odkaz ke komentáři

Kompenzace to nebude, protože výrobce neví, kam to čidlo umístíš. Spíš bych to viděl na horší kvalitu. Většinou za tyhle peníze seženeš jeden kvalitní budík. Pokud ale ukazují víceméně pořád stejně, tak je to dobré. Není důležité, jaké hodnoty to ukazuje. Pokud to ukazuje pořád stejně a motor je v pořádku, tak bych to neřešil. Stačí si zapamatovat, které hodnoty jsou v normě a může to třeba ukazovat 5 jablíček :D

 

Ten nedostatek místa u filtru mě ani nenapadnul. Jak jsem psal výše, já mám tlak oleje na držáku/chladiči u olejového filtru místo té záslepky a teplotu oleje ve výpustném šroubu ve vaně. Tlak oleje jsem chtěl dát na Y-adaptér k originálnímu čidlu a teplotu místo té záslepky. Jenže moje čidlo teploty oleje má tu tyčinku tlustší, než je závit M10, takže jsem to vyřešil takle.

 

Kdyby to někoho zajímalo, tak jsem udělal takové schéma, jak to lze zapojit bez potřeby adaptéru pod olejový filtr.

post-31880-0-43180600-1431947030_thumb.jpg

 

 

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...